Daihatsu Copen dostal bodykit od Liberty Walk. Připomíná sepraný Nissan GT-R

Japonský kei roadster dostal pořádný bodykit od Liberty Walk, se kterým si trochu hraje na menšího brášku Nissanu GT-R.

Foto: Liberty Walk

Jednou z mála věcí, které nám na Evropském trhu opravdu chybí, jsou miniaturní japonské kei cars. Hlavně ty maličké sporťáčky ne o moc větší než motokára, které dokáží přinést spoustu motoristické radosti i s maličkým motorem o maximálním objemu 660 ccm a maximálním výkonem omezeným na 47 kW. Jedno takové bychom si na občasné blbnutí přáli mít v garáži – Honda Beat, Suzuki Cappucino, Autozam AZ-1 a nebo třeba Daihatsu Copen, o kterém bude dnes řeč.

Je to právě maličké Daihatsu Copen, které si vzali do parády úpravci z japonské firmy Liberty Walk, proslulé někdy možná až příliš brutálními úpravami naprosto devastujícími jízdní vlastnosti vozu. Nad extra širokým bodykitem, koly s extrémním odklonem a pneumatikami o dvě čísla menšími, než je ráfek, většinou s pohoršením ohrnujeme nos, ale takto upravený mrňavý Copen nemůžeme neocenit úsměvem. Tohle autíčko nás prostě baví a divoké úpravy na něm působí tak nepatřičně, až se na vůz nelze dívat jinak než s naprostou nadsázkou.

Jak se zdá, v Liberty Walk si všimli drobné podobnosti Copenu s Nissanem GT-R R35 a s trochou úprav se mu vzhledově pokusili přiblížit. Přední partie s přepracovaným nárazníkem a agresivní maskou s typickou chromovanou lištou zapracovaly výborně, je však trochu škoda, že se na záď nenastěhovala tak typická kulatá světla. Všechno ostatní tu ale je – difuzor, pořádné koncovky výfuku i obří křídlo.

Pod kapotou se bohužel žádná revoluce neudála, firma nabízí pouze vizuální kit. Takže i přes agresivní vzhled je zde v lepším případě k nalezení stále jen 63 koní, 92 Nm krouťáku a pětistupňová manuální převodovka posílající výkon skrze samosvorný diferenciál na přední kola. O tom, že by se pod kratičkou kapotu někdy nastěhoval motor ze samotné předlohy, si pravděpodobně můžeme nechat jen zdát.

 

19.7.2018 10:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: carthrottle.com

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist