Dacia Logan MCV 1.5 dCi (2014)
40 fotografiíDacia Logan MCV
Levný rumunský kombík se transformoval z menší dodávky do klasičtější podoby, pořád ale nabízí spoustu užitné hodnoty za co nejnižší cenu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
40 fotografiíDacia Logan MCV
Levný rumunský kombík se transformoval z menší dodávky do klasičtější podoby, pořád ale nabízí spoustu užitné hodnoty za co nejnižší cenu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pamatuju doby, kdy značka Dacia byla vnímána jako auto ze západu a tehdejší škodofky na ni neměly. Ostatně soudobá Fobie od šáde bude v základu dražší a technicky nebude o nic lepší, než Dacia, tedy kromě motoru, kde je Dacia lepší už teď…
Autoweb je zřejmě poslední z významnějších autowebů, kdo otestoval stávající Logan MCV. Přijde mi, že pan Hugo pochopil nejvíce ze všech testerů, kde je Loganovo místo a naprosto souhlasím s verdiktem. Osobně mně na Loganovi kromě ceny a prostoru přitahuje to, co ocenil i pan Kottás – návrat do starých zlatých časů, kdy byl svět ještě v pořádku – otvírání kufru jak na Ladě 2102, řízení bez armády asistentů (až na ty legislativně vnucené). Takže asi budu výjimka mezi potenciálními kupci (pokud mi nebude líto dětí, kterým by se ve škole posmívali, že táta má Dachnu). Taky souhlasím s tím, že Logan má smysl do cca 250k. V naftě jen pro toho, kdo nutně potřebuje kombi v naftě a nemůže dát přes 300k.