Čtenářský test Ford Focus Ford Kombi 1.5 EcoBoost (2015)

7 fotografiíautorádia

Další z testů, které vznikají díky vám, mimo redakci. Toto je v podstatě nové auto, které se dostalo do ruky jednomu z čtenářů a vznikla tato recenze.

Diskuze

13 komentářů

    M

    Pokud dobře vidím, tak jde o výbavu Titanium, displej není 4,2″ ale 8″ a cena tohoto Focusu s popisovanou výbavou bude orientačně, včetně nejdražší barvy, kolem 680 000 Kč, a ne 524 900 Kč, to jedině za výrazně zlevněnou olítanou předváděčku.

    Co to je za reklamu? Ještě chybí výše provize, pro autora, za toto reklamní sdělení.

    tindys

    Toto nema s recenziou nic spolocne. Akoze spievam ody na auto…a je jedno ake.
    Neverim, ze to auto je tak dokonale…a to mam sam tri focusy, aj ked trojku zatial nemam…
    A cena je tiez kravina za hentaku vybavu…
    Takze bud to pisal stastny majitel a opisal nam svoju radost z noveho auta, alebo je to PR.
    Ani kedno sa nesmie nazyvat recenzia.
    Ale tak pri urovni ceskoslovenskej urovni moto zurnalistiky sa necudujem.
    Tu sa da za test a recenziu oznacit cokolvek 😀

    tindys

    Toto nema s recenziou nic spolocne. Akoze spievam ody na auto…a je jedno ake.
    Neverim, ze to auto je tak dokonale…a to mam sam tri focusy, aj ked trojku zatial nemam…
    A cena je tiez kravina za hentaku vybavu…
    Takze bud to pisal stastny majitel a opisal nam svoju radost z noveho auta, alebo je to PR.
    Ani kedno sa nesmie nazyvat recenzia.
    Ale tak pri urovni ceskoslovenskej urovni moto zurnalistiky sa necudujem.
    Tu sa da za test a recenziu oznacit cokolvek 😀

    Tereza S.

    Vážíme si reakcí čtenářů a za firmu CARent doplním vyjádření ke komántářům a článku. Našim zákazníkům, kteří sledují facebookový profil CARent Club jsme nabídli férovou možnost otestování nového Focuse výměnou za článek s recenzí, který uveřejníme na našem webu v sekci Amaterské testy vozů – http://www.carent.cz/testovani-vozu-ford.aspx a případně i jinde na internetu. Dali jsme tak běžným řidičům šanci stát se amatérskými redaktory a podělit se s ostatními o dojem z Focuse. Za kvalitou nového Focuse si stojíme a reálných recenzí jeho uživatelů se nebojíme. Tuto možnost využil i autor tohoto článku, dostal Nový Focus na víkend a šanci podělit se o své dojmy z něj. Celkově proběhli již tři testy nového Focuse a reakce řidičů jsou výborné. Další testování bude probíhat ještě několik následujících týdnů.

    A stručné reakce ke stávajícím komentářům ke článku –
    ANO, jedná se o PR a reklamu na firmu CARent a nový Focus.
    NE, pan Jaroš honorář nedostal a nikterak nebyl ponoukán k vymýšlení superlativů na nového Focuse 😀 V CARentu stále věříme, že se dá dělat dobrá reklama i poctivě.
    ANO, Cena uvedená v článku je aktuální cena za testovaný předváděcí vůz, který má v současné době najeto cca 7000km (pořizovací cena za tento nový vůz byla 578 500 Kč vč. DPH).

    Velmi děkujeme autorovi – panu Jarošovi, za práci a čas, který tomuto vyčerpávajícímu amatérskému hodnocení vozu věnoval. Tereza Sigmundová, marketingový specialista, CARent, a.s.

    VDC

    Testy „proběhli“? 😀

    kj

    Taki sem sy mislyl, že človjek živícý se jako redaktor, bi mněl mýt aspoň maturytu z češtiny…

    M

    Prosím o specifikaci tohoto předváděcího vozu. Osobně jsem si nechal udělat před asi 5 měsíci podobnou specifikaci v provedení Titanium a cena byla, s levnější barvou, ta, kterou jsem uvedl výše. nevěřím, že cena, kterou uvádíte je reálná. Prodejce mi nabídl na tuto cenu slevu 10% a stále jsem byl nějakých necelých 30 000 Kč za hranicí 600 000 tisíc.
    V podstatě přiznáváte, že je to něco za něco. Vy zapůjčíte vůz, oni napíši chvalozpěv.

    M

    Ještě k uvedené ceně 578 500 Kč. Jen podle popisu v testu a podle fotografií jsem se dostal k ceně cca 626 000 Kč. Věřím, že mnoho výbavy zde není vzpomenuto a tím mnou započítáno. Jde například o tempomat, sadu viditelnost, sada preventivního nárazu……

    Tereza S.

    Pokud máte dotazy k ceně a výbavě, kontaktujte naše prodejce http://www.carent.cz/kontakt-carent-brno-prodej-vozu.aspx nebo napište svůj e-mail a já Vám pošlu popisku vozu v .pdf
    Lépe Vám, ale určitě poradí naši prodejci. Já mám přehled spíše o té reklamě a navíc teď musím hodně času věnovat procvičování českého jazyka k maturitě 😉 Teď vážně, ráda Vám vše zodpovím, ale dnes nejsem v práci a nemám po ruce žádného z našich prodejců. Bude pro Vás pohodlnější a hlavně rychlejší zeptat se přímo jich. Přeji fajn den i víkend! Tereza Sigmundová, CARent, a.s.

    Jiří Jaroš

    Dobry den. Po pročtení komentářů, bych se rad vyjádřil k některým názorům. Za článek jsem opravdu neinkasoval ani korunu. Pokud tu chce někdo tvrdit, ze je to neco za neco (zapůjčení auta za pochvalnou recenzi), tak bych moc rad viděl, jak by ten dotyčný člověk hodnotil auto, ve kterém se nesvezl. Zapůjčení auta minimálně na víkend je pro hodnocení nezbytné.
    Nejsem profesionální novinář, ani nemam vystudované nic, co se tyče aut nebo techniky. Jsem muzikant. Za svym hodnocením Focusu si ale stojim. Posuzoval jsem auto jako běžný uživatel a jako člověk, který ma rad auta. Aut mam doma několik a desítky dalších jsem uz řídil. Troufnu si proto rict, ze mam dostatek možnosti ke srovnávání. Dokonce i má rodina a přátelé, které jsem v autě svezl, h hodnotili kladně.
    Nikdy jsem automobilce Ford nijak zvlášť nefandil, dokud jsem se nesvezl prave v tomto autě. Jsem přesvědčený o tom, co jsem napsal v článku. Většina z vás, kteří tu nadávají, toto auto nikdy neřídili, jak jsem z vašich vyjádření pochopil.
    Dál tu byla nedůvěra ohledně ceny auta. Cena, která je zde uvedena, je reálná cena mnou testovaného vozu. Toto číslo jsem si nevymyslel.

    Ted jsem si vzpomněl, ze odměnu za článek jsem vlastně opravdu dostal 🙂 Klíčenku Ford 😉

    M

    Jestli jste to nepochopil, tak právě ta věta s provizí byla ironie a rozhodně to nebylo myšleno vážně, že jste za to dostal zaplaceno.
    Vzhledem k tomu, že sám vlastním předfaceliftový Focus a s tímto (ne od tohoto dealera), který jste testoval jsem jezdil, tak jsem schopen docela reálně auto zhodnotit. Nenarážel jsem na cenu z důvodu, že jste jí uvedl Vy, neboť Vám byla sdělena, ale jako zavádějící, neboť je to předváděcí auto s výraznou slevou a to to tam není nikde uvedeno a proto je to zavádějící. Cena je naprosto jinde, než bude vypočítána u prodejce u nového auta.

    iddqd

    Děkuji za kvalitní recenzi. V současnosti nad koupí tohoto vozu uvažuji, proto se mi hodí každá informace, která není přímo od prodejce. Pro doplnění a zájemce přikládám ještě jednu recenzi tohoto modelu http://www.autanet.cz/autonews-ford-focus-kombi-1-5-ecoboost-2015-uzivatelska-recenze-2684 která obsahuje některé informace, které jsem v tomto článku nenašel. A samozřejmě naopak, zde je několik hodnotných informací navíc.

    Majdo

    Samozrejme ,,ze je lacnejsie,,riesite tu nepodstatne veci,,kazda Demo verzia je lacnejsia..Jedine konkurencne auto tomuto je–mazda 3 2lbenzin,,,a mozno honda civic tourer 1.8…Pekne,,bezpecne,,komfortne vykone a zaroven spolahlive auto na spotrebu mysliac benzinakov,, najdete fakt malo..u nas v eurach,,nad 17 500-23 000eur,,alebo si kupte francuzku sracku do 15 000e..a po par rokoch sa cudujte..a zamyslajte,,ze sa kupila koko….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist