-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Zajímavá informace a vlastně celý nápad. Hned mě ale napadlo pro i proti. Jako fandovi Citroënu se mi líbí, že Citroën (PSA) nehází flintu do žita a hledá cestu, jak prodávat a vydělávat. Protože na evropské půdě v blízké době bude pěkně rušno (Kia, Hyundai, Toyota stále roste, Fiat zase taky), do Ameriky se hned tak Citroën nevrátí… Trochu se bojím, že když se jim to podaří – tak budou muset dávat na vkus ruských kupců a jejich teď tak ojediněle svěží design (C2, C3, C4, C6, Picasso) uprostřed evropské unifikace půjde cestou necestou.
Uvítal bych, kdyby redakce doplnila do článku (nebo do diskuse) informace o rozložení sil autom. značek na ruském trhu. Takhle vlastně nevíme, zda ji nestačí prodávat v Rusku o 5 tisíc aut ročně víc, aby byli největší prodejce. Kolik prodává nejsilnější značka a jaká to je?