Citroën C5 (výroba 2000 – 2007)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model C5 láká prostorností, jízdním komfortem i příznivou cenou. Komfortní koráb francouzské automobilky má ale i své mouchy. Na co si dát pozor?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Model C5 láká prostorností, jízdním komfortem i příznivou cenou. Komfortní koráb francouzské automobilky má ale i své mouchy. Na co si dát pozor?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nevýrazný dizajn??….tak to je dobrá hlupost !
nevýrazný dizajn?…..tak to je čo za hlupost ? !
je to jak ocucanej bombón. výrazný design vypadá jinak!
Pane redaktore, prosím, nestrašte se spolehlivostí. Já jsem po skvělé zkušenosti s VW Polo SDI, kde jsem najel 220.000km bez nejmenší závady a baterii měnil dokonce až po 10-ti letech provozu, zvolil C3 1,4 HDI. Totiž byl bych věrný VW, ale tříválec TDI je pro mne zvukem katastrofa, ani ostatní diesely Pumpe – Düse nic moc. PROTO, kvůli motoru, jsem volil C3. Z roku 2009, zatím 45.000km, bez závady. Snad to tak zůstane, ale věřte, že podobnými testy jsem ovlivněn a pořád, přes spokojenost s vozem, jsem vnitřně v obavách. Tak mohou testy zapracovat. Ale snad Citroen je světová firma a budu rovněž spokojen se spolehlivostí. Nemohu si pomoci, ale dnes u VW je těžké si vybrat. Benzin – HTP, TSI, spolehlivostí bída. TDI tříválce, když jsem se svezl s Polem, žasnul jsem nad zvukem kombajnu, HDI 1,4 je tichý, kultivovaný motor. Dle testů spolehlivý. Tak nevím, kdo je DNES na tom hůř, ale u VW dnes jsem si prostě nedovedl vybrat. Třeba per futurum…
Prosim Vas,pani redaktori,kde porad berete ty neutuchajici slova chvaly o vnitrnim prostoru C5…sam jsem v nem parkrat sedel,a bylo to spis bida. Dukaz viz recenze na auto.cz (srovnani Ford Taurus versus C5 ohledne mista vzadu):http://moje.auto.cz/Zlutomas/baurus.html. Tak fakt nevim, kdo je blbej,jestli ja nebo zbytek sveta…:(
Recenze ojetin mám rád, ale tahle je vážně slabá. Nic o benzínových motorech. Co je v ní napsáno platí plus minus na všechny Citroeny…
Celkem by me zajimalo, kde recenzent cerpa informace. Vzhledem k tomu, ze o liftbacku pise jako o sedanu, tak auto nejspis nazivo ani nevidel..
Spamatajte sa ! Odporucam sa redakcii spamatat, alebo svojich citatelov tak nechutne podcenuje, ze bez hanby ich krmi takymito ubohymi kopiami z internetu ? Ani by som to nepokladal za clanok, par otrepanych klise z netu a nieco o motoroch a dostatocnom priestore. To naozaj potrebuje mat redakcia aj stranka v archive ojetin taketo bullshity ? (nie nie citroenom nefandim, citron jedine do caju… az na to saxo VTS 16V)
Ostatne redakcie sa snazia, aspon sa s tym zvezu a napisu nieco objektivne, ale tu sa nikto nesnazi.
Na jednej strane si autoweb buduje image ludi, ktori radi jazdia a ponukaju nezavisly a neotrely (i detajlny) pohlad na testy a na strane druhej tu prispieva clankami kde zo svojich citatelov robia vola.
V komentaroch je casto kritika na tieto ojete omacky, ale zjavne autowebu na citateloch nezalezi, splnili sme si povinnost napisali par dristov o C5ke, ked tu bude nejake bmw alebo nieco lepsie tak sa budeme rozplyvat nad nuansami. Lajdaci !
Taku preciznost aku ocakavate od riadenia daneho automobilu vratane podavania informacii by som ocakaval ako vas citatel aj ja. Preciznost a bohate informacie nie len na kvalitnom ´povrchu´.
Your lovely reader
LAMAL
amen
1.4HDI je poměrně spolehlivý,totiž hned po legendárním dieselu komurkáči 1.9 ten nejspolehlivější.1.4HDI má vstřikovače značky Continental,odolné čerpadlo a jinak se na tomto motůrku nemá moc co p…t,výhoda je že nemá dvouhmotový setrvačník.
Však ona taková škvára o C5 vydá na počítadle přístupů za několik koncernových P.R. Citroenáři jsou totiž spolu s Hondařema velcí srdcaři.
jeste italofilove:))))
Ty testy asi děláte stylem ctrl-c a ctrl-v …
Hlavně ty pasáže o nepřesném řazení mě baví,ty jsou u všech Citroenů ve všech testech. Já měl 3x BX a Xantii a nikdy mi nedělalo problém řadit.Teď mám C5 s automatem tak už to neřeším vůbec – automat je naprostá bomba,nechápu jak jsem bez něj mohl žít…
Konečně by do testu mohl někdo napsat že Citroen je auto pro pohodáře kteří rádi po silnici plují – \“Cesta je cíl\“.Kdo chce závodit a řezat zatáčky ať si koupí \“němce\“
Když stejná věc odejde na \“němcovi\“ tak to bylo opotřebované nebo náhoda – nikdo o tom nemluví,když se to stane na \“francouzovi\“ tak protože to je poruchový šmejd…
Nedávno jsem kupoval r.v.2004 2,0 HDI. Auto je super, ale koupit dobré, to byl oříšek..První C5 byla vybydlená jak psí bouda, další dvě měli mouchy, které jsem poznal i já jako lajk. Pak sem se na doporučení od známého obrátil na odborníky z Kontroly vozu, poslal jim vozy, které jsem zvažoval. Vybrali spolu se mnou jeden, na ten jsme zajeli a zkontrolovali ho. Vůz je v pořádku a slouží jak má. Jsem naprosto spokojen a doporuřuji http://www.kontrolavozu.cz