Citroen C4 Coupé 1.6 VTR
11 fotografiícitroën c4 coupé
Jedná se o služební vůz Sébastiena Loeba, nebo nemá Citroen C4 řidiči vůbec co nabídnout?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiícitroën c4 coupé
Jedná se o služební vůz Sébastiena Loeba, nebo nemá Citroen C4 řidiči vůbec co nabídnout?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Todle auto je jednim slovem "fuj". Kdo se nesvezl, nepochopí
no já chápu i když jsem se nesvezl:-D
jak tak koukam na reklamu BMW na titulní stránce, za ty peníze je snad lepší vzít do firmy jedničku a odečíst DPH.
Ironii je ze automobilka ktera vice mene nema co nabidnout zapalenemu ridici vladne rally sportu. A bude hur,az predstavi C3 ve verzi S2000,to uz bude vrchol zvracenosti.
Pokud chci demonstrovat, jaký jsem automobilový fajnšmekr, tak prostě musím Citroen kritizovat, i kdyby na chleba nebylo… Takže mi bylo hned v úvodu jasné, jaká bude odpověď na otázku položenou na začátku textu… A taky, jaká bude převládat názorová výplň diskuse. Řekl bych, že C4 vůbec není špatné auto a když se dívám na obutí testovaného vozu, tak není divu, že "to prostě nejede". Jel jsem v Peugeotu 307 s jednašestkou od BMW (175k) a bylo to stejné. Když se ale obují osmnáctky (i sedmnáctky by stačily), tak pojede jak z praku. Pevný střed je věc zvyku, hodnotit ho po pár testovaných kilometrech je hloupost. A podvozek je i přes všechno to "sportovní", co se na VTR upravilo, ryze francouzský, tj. komfortní. A čemu byste raději dali přednost: rozhopsané koze, která skáče jak divá při přejezdu příčných nerovností (Mini), nebo něčemu, co z vás nevytřepe duši? A kdo někdy byl na závodech WRC, tak zjistí, že zvuk jak z kýblu mají téměř všechny vozy (Citroen nevyjímaje). Takže jak vidno, často hodnocení vozu je subjektivné záležitost (a to i mezi "profesionály")a věc aktuální konfigurace vozu (zejména pak obutí) a mezi současné názorové trendy patří pošpinit Citroen co nejvíce – vždyť na BMW nemá. On si přítelé ani nedělá ambice konkurovat BMW…
nejste vy náhodou prodejce Citroenu? Vypadá to tak, protože každej, kdo se s timhle sveze, musí zákonitě říct, že je C4 auto vopruz.
…kvůli neotáčejícímu se středu nebudete mít nikdy přehled o tom, kde zrovna máte přední kola…
Tuto vetu autor myslel vazne, nebo to placl jen tak aby rec nestala?
C4 mam a jsem spokojen. Ten volant má i věnec, který napovídá o směru kol asi stejně, jako volant s normálním upevněním. Jízda v něm je pohodlná. Má své mínusy, ale to asi každé auto. Nejvíce mi nevyhovuje převodovka. Bohužel VW koncernu se nevyrovná. Jinak 100% spokojenost. 🙂
Ten motor není od BMW ale od PSA ve SPOLUPRÁCI s BMW…
ja som v c4 este nesedel ale na pohlad sa mi velmi paci. chcel by som si kupit prave verziu c4 coupe 1.4 hdi vtr. mam ale zmiesane pocity z vasich negativnich prispevkov.