Citroen C4 1.6 THP BMP6
32 fotografiíCitroën C4
Nový Citroen C4 se oproti minulé generaci dost výrazně proměnil. Jedná se ale o změny k lepšímu?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
32 fotografiíCitroën C4
Nový Citroen C4 se oproti minulé generaci dost výrazně proměnil. Jedná se ale o změny k lepšímu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je to škoda, protože to asi bude zajímavé auto, nicméně pokud je to identická převodovka s jakou jsem jezdil s Peugeotem 406 v autoškole, tak se autorovi ani nedivím, že se mu nelíbila. Někdy jako by nevěděla co má zařadit za stupeň a auto sebou znatelně trhlo, takhle špatná převodovka není ani v mojí starší Hondě Civic.
Jedná se o CVT, kde je sice znát, (když potřebujete akcelerovat, že převodovka přeřadí), nicméně to není tak znatelné jako v Peugeotu.
Podle mě se ale o CVT nejedná.. Je to robotizovaná manuální převodovka..
Autor testu mně připadá jak z Neumětel. Já mám robotizovanou převodovku v C4 Picasso i s motorem 1,6 THP a manuál používám jen když se nudím. Auto jsem kupoval se smíšenými pocity poté, co bylo několik \“odborných\“ recenzí, které všechny popisovaly, jak převodovka škube, kope, hází s posádkoui a podobně. Mně se to nestalo ještě ani jednou, a to ani při klidné jízdě, ani na křižovatkách a semaforech. Předjíždění je paráda, protože při sešlápnutí to podřadí o dva stupně a na trojku to vytáhne spolehlivě i 120 a nepřeřazuje výš. A komu se to nelíbí, tak pádky může té převodovce do toho kecat i při navoleném automatickém režimu. Pochybuji o tom, že by tu převodovku do nového C4 nějak pokurvili. Čest paodborníkům testérům nových vozidel. No jo, holt není to Škodovka, že?
BMP 6 převodovka podle nějakého německého testu řadí v automatickém režimu za 0,8 vteřiny a v manuálním za 0,6 vteřiny. To se autorovi testu zdá být dlouhá doba? Delší, než manuální řazení klasickou převodovkou? Je to vůl.
Než jsem si koupil před 4 lety \“starou\“ C4 byl jsem mediálně masírovaný odbornými výpotky o protivném a nezvyklém pevném volantu, houpavosti auta, nepřehledností digitálních displejů ap. Zatím jsem najezdil cca 120tis. km bez poruchy a v pohodě. Nedávno jsem byl na zkušební jízdě v nové C4 a byl jsem opět nadšený ! Už ted vím, že až budu měnit auto, půjdu opět do C4. Howgh !
Vteřina? Resp. 0,8 vteřiny? Masakr… to je jak Smart. Pokud je to jako ve Smartu, motor v okamžiku, kdy řadí, netáhne, takže je tam prodleva… s tím se opravdu nedá jezdit. Klasický hydroměnič ničím nelze nahradit 🙂
0,8 se mi nezdá mnoho, spíš se obávám toho, že ani tato doba není dodržena.
Laicky se ale zeptám – za jakou dobu to stihnete u manuálu? Tedy sekvence: spojka – přeřazení – spojka ?
Mm C4 již čtyři roky a jsem velice spokojený. Sice s manuálem, já to mm raději, než automat. Když píše o nečitelnosti digitálních přístrojů, tak by si měl zajít k očnímu lékaři a nechat si zkontrolovat zrak, protože tyto přístroje se mi velice líbí a o nečitelnosti nemůže být ani řeči, naopak. A co se týče volantu s pevným středem ? Ten také nemá chybu, protože ať je volant v jakékoliv poloze otáčení, ovládací prvky jsou na stejném místě, takže stačí natáhnout palec na určité časem zažité místo a nemusím se koukat, kde to je.tedy o ergonomice nemůže být také žádná pochybnost.
no 0,8 vteriny je dost. Zkuste si zmerit zarazeni s manualem, bude rychlejsi. Pokud ted za volantem nesnite.