Chrysler 300C CRD a Volvo V70 D5
30 fotografiíChrysler
O tom, že v německu vznikají velmi povedená a technicky vyspělá auta, nemusíme diskutovat. Jenže co si počít s tím, že se z nich mnohdy vytrácí duše?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
30 fotografiíChrysler
O tom, že v německu vznikají velmi povedená a technicky vyspělá auta, nemusíme diskutovat. Jenže co si počít s tím, že se z nich mnohdy vytrácí duše?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechtěl bych nějak podceňovat fotky u předešlých testů, ale zdá se mi, že v tomhle "srovnání" jsou snad ještě lepší než vždycky. Jinak text skvělej a videíčko už sosám. A těším se jak malej kluk… :-))
No ja si zasa myslim pravy opak – fotky nic moc. Navyse len samy exterier, velka cast clanku je obkec toho co je vnutri a potom len jedna fotka aj to len z volva – ako si to ma citatel porovnat?
Souhlasim sice s Comprem, ale jinak jsou fotky fakt moc pěkný.
Někde jsem četl, že první pravidlo focení auta je nefotit ho na trávě/písku/v poli apod. Co je na tom pravdy? Tady to vypadá vcelku ok.. 😉
S tím interiérem máte pravdu – fotky z 300C mi ale bohužel nevyšly, takže jsem přihodil alespoň dvě oficiální. "Pravidla" pro focení aut sice existují, ale o trávě jsem se nikde žádné nedoslechl.
Nejde to samozřejmě dělat pokaždé a navíc – přirozené prostředí většiny aut je asfalt. Jenže zkuste sehnat dost velký kus asfaltu s malebným pozadím a bez rušivých prvků, kde by se dala nafotit dvě auta. Když nechci mít u každého testu stejné fotky, tak to zkrátka nejde. Takže jednou za čas auta na trávě budou – aspoň tam přibude trochu barev…
jj, to máš pravdu. Sem byl tak unešenej :-))), že jsem tenhle nedostatek přehlídnul… Ale na kvalitě těch ostatních fotek to myslím neubírá 😉
Pekny clanok, pekne fotky, pekne video a super prilba!
trosku mi chyba porovnanie s nemcami – co ponukaju za rovnaku cenu […hole auto…]
– inak k 300, neviem, ale to auto sa mi zda trochu neprakticke vdaka mizernemu vyhladu z interieru a nakolko neman tu cest by v EU, a 300 su tu normalnymi autami, aj ten vzhlad stratil svoju iskru az prilis rychlo [nieco ako E-klasse w211]
Ano, výhled z 300C dozadu je trochu horší, ale výhled dopředu a do stran je bez problémů. To jen tak pro pořádek…
ahoj, chci Vás všechni v redakci, kteří se podíleli na tomto videu, pochválit. Vlastně na všech! Vždy netrpelive cekam na dalsi video u ktereho se aspon zasmeju. To dnesni me velmi pobavilo díky tomu neohrozenemu valecnikovi:)). Jen tak dal…
Vyhlad vpred ok, dozadu horsie ale park. senzory si kupis tak ci tak. Vysoka hrana bocnych okien spolu s tazkymi dvermi s hlbokym zvukom pri zatvarani vytvaraju fakt zaujimavy pocit robustnosti a bezpecia.
Trošku mě mate ten čtyřsetkilový rozdíl hmotností. Podle tabulky této hodnoty zdaleka nedosahuje – kde je chyba?
Jinak skvělá recenze, narozdíl od většiny české motoristické veřejnosti není suchopárná, ale velmi čtivá. Skoro jako Top Gear (a ačkoliv Honza Koubek bezesporu charismatický je, tak na Clarksona zatím nemá;-)
Jazdil som v USA na Dodge Magnum, co je to iste. Neviem porovnat s europskou verziou, ale odpruzenie sa mi zdalo hodne mäkke a nerovnosti to zehlilo krasne. Pomaly utlum, po terennej vlne sa auto este par krat zhuplo hore a dole. Nesportove ale k danemu autu sa to hodi. Skusil som rychlo prejst zjazd z dialnice a pre pretekarov pozor: 2 tony + mäkky podvozok + all season pneu s profilom 65 = nulova prilnavost!
Já osobně bych si vzal toho Chryslera .
1.Srdce mě táhne k amerikám .
2.Auto které nemá původ v Americe bych si nekoupil .
3.I to Monde je původem Americké , a jde to poznat na jíýdních vlastnostec. Po 5 letech skončlilo mezi novinkama ve srovnání 5 z 10. A jak bylo nové tak skončlilo 1. z 10 .
4.Chrysler má lepší motorizaci , vzhled , pohodlí . Těchto rozdíů je spousta.
Nikdo ti nebere, že žereš Ameriky – přesně o tom se nakonec v testu píše, každé to auto je pro jiný typ člověka.
Ale kde jsi vzal, že je Mondeo americké? Jeho podvozek vznikl v Evropě a pro Evropu, a TO je na jízdních vlastnostech poznat. Absolutní většina amerik není dělaná na zatáčkovité okresky, zatímco Mondeo na nich exceluje.