chevrolet-camaro-porazi-mustang-challenger-se-trapi.jpg

Chevrolet Camaro poráží Mustang, Challenger se trápí

Chevrolet

Nové Camaro překonává v prodaných kusech Ford Mustang, Challenger nejde na odbyt.

Diskuze

28 komentářů

    Atlis

    Ani sa nedivim, ze sa Camaro predava lepsie ako Mustang. Ford vsetkych roky krmil zvastami o drahej zadnej naprave, rval do mustangu prehistoricke motory a kvalita bola typicka pre cinske hracky. A tu hla, Camaro stoji podobne peniaze a je to moderne auto s modernou technikou…

    GTR

    Kecas.

    Zapominas na to, ze Camaro neni tak spolehlive a tak bezpecne jako Mustang.

    Kvalita byla typicka pro cinske hracky leda u Camara.

    Jinak podle testu je Mustang s klasickou zadni napravou a Ford Racing packem obratnejsi a na okruhu rychlejsi nez Camaro.

    Camaro se prodava podle mne tezce pod cenou, na novinku je cena hodne dampingova, asi proto ze GM tece dost do bot.

    Uvidime za mesic. Cca 1000 je na US prd u Camara je to jen cenou a spotrebou jeho nejmensiho motoru.

    Mustang dostane kompletne nove motory V6 a V8. Uvidime jaky bude pomer potom.

    Jako fanda Fordu to vitam, alespon bude Mustang jeste lepsi, vzdy je co vylepsovat, treba redukce vahy.

    Yaroukh

    Camaro se ve skutečnosti prodává v průměru o $500 _NAD_ MSRP.

    Samozřejmě válku nakonec vyhraje znovu Mustang. Je nutno brát v potaz, že model 2010 je pouze updated Mustang (nikoli nová generace, jak se mnohde dočítáme), který už je na trhu 4.-5. rokem. Na Camaro jeho fandové naproti tomu 2.-3. čekají. Navíc se obecně ví, že Mustanga čekají tebou zmiňované updaty motorizace: V8 Coyote a 3.7 V6 s prodeji jistě zahýbají.

    GTR

    Jinak to Camaro s moderni technikou moc nekoresponduje s tim starym V8 z Corvetty. 😉

    George

    ja se tomu vubec nedivim. Chalenger je nejaky divny, mustang stary, ale camaro vypada uzasne. Techniku ma urcite lepsi nez mustang, interier vypada prinejmensim lip, kvalita urcite taky nebude spatna.

    A motor z vette bych videl spise jako plus 🙂 jooo tohle auto bych si dovedl predstavit v garazi

    GTR

    "Techniku ma urcite lepsi nez Mustang"… velka blbost, to nema.

    Mustang ma V8 5.4 puvodem z supersportu Fordu GT, a to nejlepsi V8 vsech dob, lepsi a modernejsi motor nez V8 z Corvetty ma taky daleko vetsi vykon.

    Shelby GT je daleko vetsi pojem… nez Corvette a Camaro dohromady.

    O vetsi spolehlivosti ani nemluvim.

    Yaroukh

    1) Camaro mělo už 2x recall. Co že jsi to říkal o kvalitě?

    2) Mustang je lehčí.

    3) Mustang je levnější.

    4) Interiér Mustangu je co do zpracování o třídu nad Camarem. A i esteticky je palubka Camara průs…, podobně jako u Challengeru zejména volant. Ten vzhled je jistě věc vkusu, ale tyhle dvě výtky jsem četl už i od lidí, kteří se označují za "die-hard Chevy guys". (Jediné světlé místo v interiéru Camara jsou budíky v konzoli.)

    5) Ó ano prosím, jen víc toho papouškování nesmyslů o zadní nápravě, které sis někde přečetl, a tak jsi to začal papouškovat. :)) Právě Mustang dokazuje, že to zdaleka nemusí být takový problém, jak tobě podobné ozvěny opakují. (Reviews Mustangu 2010 se shodují na tom, že Ford odvedl na zadní nápravě výtečnou práci.)

    Nemluvě o tom, že live-axle je výslovným požadavkem dost zásadní skupiny zákazníků Mustangu – víkendových drag-racers. Live-axle toho snese o moc víc.

    Viděl bych to na změnu nicku.

    Atlis

    !. camaro sa robi kratky cas, nejaky recall ma neprekvapi vsak? dokonca aj slavny lexus robi zvolavacky, nie to este americke auta 🙂

    2. mustang s V6 je lahsi o nejakych sto kilo a z 4l motora doluje ohromujucich 210k, 3,6l (tu hovorime o modernej technike, nie o 6,2l starom motore z corvetty) camaro 304k, co nam dava power to weight ratio u mustangu 133 a u camara 181k na tonu…

    3. povedal som podobna cena, hadam mi tu nechces hadzat ceny z cennikov…

    4. interier je skutocne vylozene vec vkusu, tak ako exterier 🙂

    5. mozes si mlet co chces, ale nezavisle zavesenie vzadu je jednoducho vzdy podstatne lepsie riesenie ako tuha naprava aj keby bola seba lepsie naladena. Taky drist, ze Mustang s Racing Packom je obratnejsi, to si nechajte pre male deti pani, edmunds.com kukam tiez, ale to je ako napisat, ze Fiesta ST predsa tiez lepsie jazdi ako obycajna Fabia…

    A jiste 🙂 kludne si ten nick zmen.

    Yaroukh

    > camaro sa robi kratky cas, nejaky recall ma neprekvapi vsak?

    :))))) Uvědomuješ si vůbec, co jsi napsal?

    Ad 5: To je jenom třešnička na dortu, který jsi upekl z popírání reality – to platí o zkušenostech testerů s live-axle, to platí o funkčnosti racing packu, a stejně tak to platí o tom, že velká část zákazníků live-axle prostě chce. (Cobra nezávislou zadní nápravu, a hodně zákazníků ji měnilo za live-axle. Ale chápu, že to pro tebe nic neznamená, protože to nezapadá do tvé odposlouchané mantry o live-axle.)

    Yaroukh

    Tady máš něco k tomu packu, ať ze sebe neděláš příště debila:

    http://www.youtube.com/watch?v=bckQ-lCCSsg

    Atlis

    to video som videl uz davno, netrap sa 🙂 jedine co sa v nom potvrdzuje, je to, ze racing pack znamena preladeny, vystuzeny podvozok, silnejsie brzdy ci ine pneumatiky. takze urobme to iste na camaro a vysledok bude uplne rovnaky.

    pochop jednu vec. tuha zadna naprava je mozno dobra pre teba a zbytok blbeckov, ktori vedia jazdit len rovno a najdolezitejsi je pre nich vysledok 1/4 miloveho dragu. bohuzial pravda je taka, ze pre vsetko ostatne je to uplne na hovno. to netreba nikde napocuvat a nacitat, to treba mat nieco odsoferovane…

    a ak ta to ukludni, ja by som tak ci tak zobral toho stanga 🙂

    George

    kdyby byla tuha naprava na hovno jen v zatackach, ona je na hovno i pri jizde rovne. Vsak staci se podivat na zrychleni mustangu ve verzi s 500 koni a srovnat to s vette Z06, viperem, nebo s ostatnimi petisetkonovymi auty. Mustang je z nich nejpomalejsi. Vysledky na okruhu radsi nechcu vedet. S tim recallem to jsou kecy do prazdna. Mustang se vyrabi uz hooodne dlouho ve skoro nezmenene podobe. Cili uz je dobre odladeny. Camaro je novinka, a maloktera novinka vyjde na 100%. Nejaky ten recall nevadi, aspon je videt ze se automobilka stara, a ne jak skodovka ktera na to sere i prez to, ze zakaznikum za jizdy zacinaj horet palubky.

    Atlis

    fajn, ze mi niekto rozumie.

    Yaroukh

    Rozumí ti, protože je to evidentně mongol. Mustang (ani GT500) proboha _není_ ve stejné třídě jako Corvette nebo Viper. Šmarjápano nemůžu uvěřit tomu, žes to vůbec vypustil. Proč tam nepřihodit ještě nějaký Porsche nebo rovnou Gumpert? Kristovanoho!

    Jak je live-axle nahovno:

    "Ferrari F430 v Lotus Elise v Dodge Caliber SRT-4 v Ford Mustang GT500"

    http://www.speedsportlife.com/2008/06/24/speedsportlife-imaginary-internet-millionaire-track-test-ferrari-f430-v-lotus-elise-v-dodge-caliber-srt-4-v-ford-mustang-gt500/

    Ve zkratce: občas platí Mustang s live-axle nahovno > Lotus Elise

    Kecy o tom, že recall je u novinek normální, jsou k smíchu. (No u Camara to asi normální je.)

    2 recally hned po uvedení auta na trh jsou prostě ostuda. Novej Mustang měl za těch skoro 5 let, co se vyrábí, recally 3, všechny navíc dobrovolné. (BTW Fusion neměl ani jeden.)

    Takže to máme: Mustang je ve stejné třídě s Corvettou, dva recally Camara v prvních dvou měsících svědčí o "čínské" kvalitě Mustangu… Co se od vás, vy dva klauni, ještě dozvím? Že do sporťáku patří "dřevěnej" volant?

    Yaroukh

    Ještě k tomu, jak je live-axle nahovno i na rovince: hádejte, vy dva oťasové, s čím jezdí dragstery.

    Atlis

    beries nejake specificke lieky?

    v tom teste vyhral mustang aj napriek casu ktory je o 4 sekundy horsi ako u F430 a dokonca takmer identicky ako u motoricky slabuckeho Lotusu. Takze neviem co si dokazal…

    dragstery su prave tym, co som napisal na co je tuha naprava dobra – najlacnejsi sposob ako primontovat na auto zadny nahon. snad si naivne nemyslis, ze tam nie je nezavisla naprava len preto, ze by bola horsia…

    Yaroukh

    Dobrej pokus s Ferrari, tajtrlíku, ale psal jsem o Lotusu. (Slovo "Lotus" ti mohlo napovědět.) Mustang s "nahovno" tuhou zadní nápravou měl lepší čas než zbožňovaný Lotus. A můžeš blekotat o Ferrari, ale neuděláš nic.

    OMG děláš si srandu? _Samozřejmě_, že u dragsteru by nezávislá náprava BYLA horší. Protože tuhá prostě snese větší zátěž.

    Dragstery jsem zmínil v reakci na to, jak jste se tu vy dva mameluci poplácávali po zádech, že tuhá zadní je nahovno i na rovince. (A jako důkaz jste použili srovnání s Corvettou a Viperem, uff.)

    Skutečnost, že si myslíš, že dragstery maj tuhou zadní proto, že je levnější, zapadá do těch kravin, co sem příspěvek po příspěvku tlačíš.

    Sdělím ti sladké tajemství: dragstery nejsou zábavou toliko stárnoucích taťků, kterejm na to manželky daj maximálně $100.

    Co příspěvek, to perla. Ještě chvíli s takovym tatarem "debatit", a ty prášky bych fakt potřeboval.

    Yaroukh

    Jen abys nepřehlédl video, které jsem linkoval dole:

    http://www.youtube.com/watch?v=FwCFIk0xH_s

    Něco mi říká, že bys mohl mít problém to zpracovat, takže ti to přeložím: O 40 koní slabší Mustang S TUHOU ZADNÍ poráží ve slalomu a na lateral g Hennesey Camaro S NEZÁVISLOU.

    Tolik asi k tomu, jakou tragédií je ta tuhá zadní.

    Diskuse s tebou je opravdu házení perel sviním. Takovou koncentraci nesmyslů jsem dlouho neviděl. (Byť uznávám, že srovnání Mustangu s Corvettou a Ciperem není z tvé makovice.)

    discussion is over

    Yaroukh

    A ještě něco k té kvalitě:

    http://jalopnik.com/5318671/new-camaro-owners-create-depressingly-long-pre+delivery-inspection-checklist

    Zase se někdy ozvi! :))

    Lookyn

    z mýho pohledu škoda… nemluvim o technice, na tu je tu znalců koukám až až =D

    ale z mýho pohledu je Challenger nejpovedenější, co se designu týče, z týhle trojky novodobejch "muscle cars"!

    ANO vim o tom, že Camaro neni prezentovaný narozdíl od Mustangu a Challengeru jako muscle car… ale rozhodně se mi Camaro s tim podivnym futuro designem páčí nejmín ze všech…

    je to JEN můj názor, tak mi tu prosím nezačněte vnucovat že nemám vkus… co se mi líbí a co ne je čistě moje věc 😉

    Yaroukh

    Ber to tak, že tvůj miláček bude větší raritou.

    Yaroukh

    http://www.youtube.com/watch?v=FwCFIk0xH_s

    HatoreHansa

    Kazdej jde svou cestou, nemuzou to prece vsichni delat stejne 🙂 Sice nejsem automechanik ani inzenyr, ale tuhá náprava mi zní trochu archaicky..(i kdyz to muze fungovat)

    Yaroukh

    Jasně, jsem dalek toho, abych na Camaro prvoplánově plival. Ale když to někdo aplikuje na Mustanga, a přitom papouškuje věci, který jsou v rozporu s realitou, reaguju.

    HatoreHansa

    Jak Shelby tak i Camaro jsou pekny vozitka. U me vitezi Camaro a mozna bych na nej nebyl tak tvrdej, retroMustang se uz nakou dobu vyrabi, takze byl cas dochytavat musky..

    Yaroukh

    Buď na Camaro měkkej nebo tvrdej, každej máme pochopitelně svýho favorita. A ano, recall happens… Ale psát, že Camaro Mustanga poráží proto, že Mustang je "čínská" kvalita (jak to předvedl ten klaun nahoře), za situace, kdy Camaro ihned po začátku prodejů hlásí recall, to chce silnej žaludek.

    Na tom úspěchu Camara má do jistý míry podíl možná i product placement Transformers 2. (I když samotný dav čekajících Camaro-fans by na vítězství stačil nejspíš taky.)

    A na to konto nemůžu nevzpomenout ultra-trapnýho KITTa, do kterýho Ford nasadil Mustanga. Za to měl dostat někdo u FoMoCo dropa. Product placement jde prostě GM líp.

    HatoreHansa

    Stávaj se i horsi veci, kdyz si vzpomenu na dobu, kdyz vyjela ted uz minula generace Ecka. Panové si tim zadelali na peknou vostudu, zvlast kdyz pro Mercedes je kvalita na prvnim miste.V tomhle ti nemuzu oponovat, pac nevim z jakejch duvodu je svolavaly(zda jim vrzal vetrak nebo nefungovaly brzdy), ale Amíky co se aut tyce nikdo za švýcarský hodinky nepovazuje.Vubec nejlepsi asi bude si auta kupovat v druhý polovine jejich cyklu nebo po nakym faceliftu,kdy se diskretne dochytaj naky chybky..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist