České Auto roku 2013: Kdo vyhrál?
Toyota
Čeští novináři právě vybrali nové Auto roku 2013 v ČR. Jak nakonec dopadla veřejností podporovaná Toyota GT86? Dokázala uspět?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Toyota
Čeští novináři právě vybrali nové Auto roku 2013 v ČR. Jak nakonec dopadla veřejností podporovaná Toyota GT86? Dokázala uspět?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nuda a šeď zvítězila nad radostí a zářivostí 🙂 Ne vážně. Já osobně jsem měl dva favority na první místo. Toyotu a Mazdu. CX5 si to myslím k celkovému konceptu a kvalitám auta zasloužila. Golf nevím jak moc je novátorský nebo čím si první místo zasloužil, ale nezbývá než to respektovat. Každopádně je fajn že se sportovní vůz umístil v první pětce, stejně jako se zdá že rozum začíná vítězit nad emocemi a nemáme tam proto Rapid. Pokud by Rapid nedejbože zvítězil, zlomil bych nad českým novinářským národem hůl definitivně.
Nuda a šeď zvítězila nad radostí a zářivostí 🙂 Ne vážně. Já osobně jsem měl dva favority na první místo. Toyotu a Mazdu. CX5 si to myslím k celkovému konceptu a kvalitám auta zasloužila. Golf nevím jak moc je novátorský nebo čím si první místo zasloužil, ale nezbývá než to respektovat. Každopádně je fajn že se sportovní vůz umístil v první pětce, stejně jako se zdá že rozum začíná vítězit nad emocemi a nemáme tam proto Rapid. Pokud by Rapid nedejbože zvítězil, zlomil bych nad českým novinářským národem hůl definitivně.
… zřejmě, v této nelehké době, platí \“koho chleba jíš, toho píseň zpívej\“.
A mně by opravdu a upřímně zajímalo, jak si představujete, že čeští novináři \“jedí chleba\“ koncernu VW. Můžete mi to nějak osvětlit? To si fakticky myslíte, že dostávají z německa pod rukou nějaká dýška?
A co je proboha novátorského na Mazdě CX-5? Když vynechám motory SkyActive (které by ale měly být spíš v anketě motor roku, případně technická inovace roku), tak je to naprosto nudné malé SUV s ošklivým interiérem a zcela nemastnými jízdními vlastnostmi. Golf je dokonalej a asi je tam správně, GT86 je přece jen hračka…
A komu patří automobilka v MB?
Rapida ponížili, aby Golfu pomohli, ačkoli s tím moc práce nebylo, protože rapid byl odpadkový koš na staré technologie s mizerným zpracováním, které je ale v MB vcelku běžným jevem.
Na golfu nevidím nic světoborného, ani dokonalého. Je to obyčejné malé auto, druhé do rodiny.
novátroská je a hlavně asi 1000x lepší než Yeti a asi 10x než Tiguan 😀
Hlavní je to, že porotci nezůstali v němém, neopodstatněném a nesmyslném úžasu z nové Octavie a nepasovali jí jako novinku zdejšího \“spolku bastličů automobilů\“ z Mladé Boleslavi automaticky na auto roku. Že rapid není v \“top 5\“ asi nemůže být překvapením. Poslední dobou (pravda, Škoda to má hodně na vývoz a tak trh u nás není zas tak směrodatný, ale přece je to auto roku ČR) mi připadne rapid jako takové nechtěné dítě a otloukánek, prodejní čísla nejsou též valná. Škoda dle mého nepředvedla nic, co by do úzkého výběru na auto roku mělo přijít a právem tam jsou jiní.
Proč by měli dostávat nějaká dýška? Nepsal jsem kteří novináři, ale není nijakým tajemstvím, odkud přišel třeba takový Axel Springer. Zrovna tak není žádným tajemstvím, že naše ekonomika je silně závislá na Škodovce, že ta je koncernem VW, to je překapivě německá firma dokonce chráněná zákonem a státem. Netvrdím, že vždy musí vyhrát koncern, ale v dnešní nelehké době je každá reklama dobrá. Osobně je mi to fuk, kdo v této anketě vyhrál, jen se pozastavuji nad superlativy, které se člověk v recenzích dočte a následně se vítězem stane \“recyklát\“ z kterého oproti předchůdcům dýchá snaha ušetřit. To je mimochodem případ i nové octavie, na druhou stranu se to odráží i v ceně obou jmenovaných. Takový Rapid zase nemohl v anketě porážet objektivně lepší soupeře. Ale nějaké důvody pro danou volbu se vždy najdou, neřešme…