Bugatti chystá šílenost – blíží se SuperVeyron
McLaren
Protože je v dohlednu nové Ferrari "Enzo" a také sériová verze projektu McLaren P1, automobilka Bugatti nechce zůstat pozadu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
McLaren
Protože je v dohlednu nové Ferrari "Enzo" a také sériová verze projektu McLaren P1, automobilka Bugatti nechce zůstat pozadu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pokud jde o pomer 1:1, znamena to, ze se pohybujeme ve stejnych fyzikalnich jednotkach.
Treba litr methanolu na litr vody…
Pokud jste nejakou takovou smes meli k snidani, pak bych pochopil ze pisete o pomeru 1:1 v kontextu s vykonem a hmotnosti, ale tak to opravdu napsat nejde, protoze z fyzikalniho pohledu to je hovadina jak mraky.
Dalsi vec, pokud pisete o kompozitech a agregatech, Veyron ma uz ted v ramci prevodovky carbon titanium pokud se nemylim, takze si to radsi predem overte a kdyz uz mate nejake podrobnosti, ktere nejsou obecne zname, tak prosim uvedte detaily, jinak to je opet s 10 otazniky to takhle napsat.
A naposledy, nechte si od cesty ty zvasty o hybridech. Momentalne neni na trhu jediny seriovy hybrid nebo elektromobil se supersportovnimi ambicemi a to z jedineho duvodu, tato technologie v seriove podobe na sportovnim poli nefunguje respektive je akorat pritezi!
Momentalne nejbliz k funkcnosti ma Tesla Roadster a kdyz uvazite, ze to je jen (jakkoliv zasadne) predelany Lotus Elise (takze zadny supersport)a i jeho vykony jsou spis pro pobaveni nez pro zavodni vyuziti, tak nepiste laskave \“zatim bez hybridu\“.
Hybrid je prave proslusly tim, ze se spoustou desitek kil navic nedostanete skoro zadny vykon navic, takze celkovy pomer Vykon/hmotnost jde rapidne dolu.
To by bylo jen tak na okraj.
tak tak opravte to, zní to šíleně, napiště radši 1 kůň na kilogram.
To je zvláštní, já myslim, že si tady čteme o autech a ne o fyzice ani technickém inženýrství a myslim, že člověk, kterej čte tento web, rozhodně ví, co si představit pod pojmem 1:1 až už je to fyzikálně nebo chemicky nebo matematicky ale úúúplně špatně :o)
Nesouhlas. Jednotky tam museji byt. Pokud to pise bez jednotek, tak default by to muselo byt 1kW na 1 kg . Protoze zakladni jednotkou vykonu je kW, nikoliv HP. Tohle neni zadna odborna fyzika, to je naprosto elementarni vec.
Hlavně že to všichni chápou ale rejpou 😀
Hlavně že to všichni chápou ale rejpou 😀
Nesouhlas. Jednotky tam vubec byt nemuseji uz jenom proto, ze vse vyplyva z obsahu clanku. A zakladni jednotkou vykonu aut jsou HP, vzdycky byly a jeste nejakou dobu budou. Naprosto elementarne se clovek zepta, kolik to ma kobyl a ne kolik kilowatt.
vidite.. a me vzdycky stve, kdyz se nekdo bavi o HP, protoze to je pro me ponekud bezrozmerna jednotka a moc si pod ni nepredstavim. Takze nepausalizujte. To jen tak na okraj 😉
vidite.. a me vzdycky stve, kdyz se nekdo bavi o HP, protoze to je pro me ponekud bezrozmerna jednotka a moc si pod ni nepredstavim. Takze nepausalizujte. To jen tak na okraj 😉
Chlapci si budou muset pořádně máknout. Ale ne kvůli F70 nebo P1. Z trůnu shlíží monstrum Weineck Cobra 780cui s hrozivým mementem 0-300 km/h za 10 sekund.
já si teda taky okamžitě představím HP. A u poměru mě taky bylo jasný, že myslí HP a ne KW. Auta mají koně, stroje mají KW. Tak to bylo a bude, nejsme na technický škole (a že techniku studuju), a nevadí mi to. K hybridům -> mě se libí, že si z toho dělají srandu, sám sem taky takový a myslím, že i většina čtenářů autowebu.
já si teda taky okamžitě představím HP. A u poměru mě taky bylo jasný, že myslí HP a ne KW. Auta mají koně, stroje mají KW. Tak to bylo a bude, nejsme na technický škole (a že techniku studuju), a nevadí mi to. K hybridům -> mě se libí, že si z toho dělají srandu, sám sem taky takový a myslím, že i většina čtenářů autowebu.
Aktivnu aerodynamiku ma aj bezny Veyron, nie?!
Pokud chceš aktivní aerodynamikou rozumět výsuvný spojler a aerodynamickou brzdu, pak ano. Ale tady se to myslí spíš ve smyslu aerodynamických prvků s plynule měnitelnou geometrií, tedy to co umí třeba Pagani Huayra.