bugatti-chysta-silenost-blizi-se-superveyron.jpg

Bugatti chystá šílenost – blíží se SuperVeyron

McLaren

Protože je v dohlednu nové Ferrari "Enzo" a také sériová verze projektu McLaren P1, automobilka Bugatti nechce zůstat pozadu.

Diskuze

14 komentářů

    Pokud jde o pomer 1:1, znamena to, ze se pohybujeme ve stejnych fyzikalnich jednotkach.
    Treba litr methanolu na litr vody…
    Pokud jste nejakou takovou smes meli k snidani, pak bych pochopil ze pisete o pomeru 1:1 v kontextu s vykonem a hmotnosti, ale tak to opravdu napsat nejde, protoze z fyzikalniho pohledu to je hovadina jak mraky.

    Dalsi vec, pokud pisete o kompozitech a agregatech, Veyron ma uz ted v ramci prevodovky carbon titanium pokud se nemylim, takze si to radsi predem overte a kdyz uz mate nejake podrobnosti, ktere nejsou obecne zname, tak prosim uvedte detaily, jinak to je opet s 10 otazniky to takhle napsat.

    A naposledy, nechte si od cesty ty zvasty o hybridech. Momentalne neni na trhu jediny seriovy hybrid nebo elektromobil se supersportovnimi ambicemi a to z jedineho duvodu, tato technologie v seriove podobe na sportovnim poli nefunguje respektive je akorat pritezi!

    Momentalne nejbliz k funkcnosti ma Tesla Roadster a kdyz uvazite, ze to je jen (jakkoliv zasadne) predelany Lotus Elise (takze zadny supersport)a i jeho vykony jsou spis pro pobaveni nez pro zavodni vyuziti, tak nepiste laskave \“zatim bez hybridu\“.

    Hybrid je prave proslusly tim, ze se spoustou desitek kil navic nedostanete skoro zadny vykon navic, takze celkovy pomer Vykon/hmotnost jde rapidne dolu.

    To by bylo jen tak na okraj.

    tak tak opravte to, zní to šíleně, napiště radši 1 kůň na kilogram.

    Martin

    To je zvláštní, já myslim, že si tady čteme o autech a ne o fyzice ani technickém inženýrství a myslim, že člověk, kterej čte tento web, rozhodně ví, co si představit pod pojmem 1:1 až už je to fyzikálně nebo chemicky nebo matematicky ale úúúplně špatně :o)

    Nesouhlas. Jednotky tam museji byt. Pokud to pise bez jednotek, tak default by to muselo byt 1kW na 1 kg . Protoze zakladni jednotkou vykonu je kW, nikoliv HP. Tohle neni zadna odborna fyzika, to je naprosto elementarni vec.

    Lucky

    Hlavně že to všichni chápou ale rejpou 😀

    Lucky

    Hlavně že to všichni chápou ale rejpou 😀

    jb

    Nesouhlas. Jednotky tam vubec byt nemuseji uz jenom proto, ze vse vyplyva z obsahu clanku. A zakladni jednotkou vykonu aut jsou HP, vzdycky byly a jeste nejakou dobu budou. Naprosto elementarne se clovek zepta, kolik to ma kobyl a ne kolik kilowatt.

    tRISk

    vidite.. a me vzdycky stve, kdyz se nekdo bavi o HP, protoze to je pro me ponekud bezrozmerna jednotka a moc si pod ni nepredstavim. Takze nepausalizujte. To jen tak na okraj 😉

    tRISk

    vidite.. a me vzdycky stve, kdyz se nekdo bavi o HP, protoze to je pro me ponekud bezrozmerna jednotka a moc si pod ni nepredstavim. Takze nepausalizujte. To jen tak na okraj 😉

    Zůstatek

    Chlapci si budou muset pořádně máknout. Ale ne kvůli F70 nebo P1. Z trůnu shlíží monstrum Weineck Cobra 780cui s hrozivým mementem 0-300 km/h za 10 sekund.

    spooon

    já si teda taky okamžitě představím HP. A u poměru mě taky bylo jasný, že myslí HP a ne KW. Auta mají koně, stroje mají KW. Tak to bylo a bude, nejsme na technický škole (a že techniku studuju), a nevadí mi to. K hybridům -> mě se libí, že si z toho dělají srandu, sám sem taky takový a myslím, že i většina čtenářů autowebu.

    spooon

    já si teda taky okamžitě představím HP. A u poměru mě taky bylo jasný, že myslí HP a ne KW. Auta mají koně, stroje mají KW. Tak to bylo a bude, nejsme na technický škole (a že techniku studuju), a nevadí mi to. K hybridům -> mě se libí, že si z toho dělají srandu, sám sem taky takový a myslím, že i většina čtenářů autowebu.

    Ernest

    Aktivnu aerodynamiku ma aj bezny Veyron, nie?!

    CFD_master

    Pokud chceš aktivní aerodynamikou rozumět výsuvný spojler a aerodynamickou brzdu, pak ano. Ale tady se to myslí spíš ve smyslu aerodynamických prvků s plynule měnitelnou geometrií, tedy to co umí třeba Pagani Huayra.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist