Bohatí nemají zájem o limuzíny Maybach

Co má Maybach společného s výrobcem vozítek Smart? Správně, mizerné finanční výsledky.

Zatímco konkurence (Rolls-Royce a Bentley) dosahuje rekordních zisků, prodeje limuzín Maybach váznou. Od uvedení značky na trh se prodalo pouhých 800 vozů a bylo rozhodnuto o uzavření 29 ze 71 prodejních míst ve Spojených Státech. Za minulý rok se k novým majitelům dostalo pouhých 146 vozů místo plánovaných šesti set.

Většina dealerů nabízí Maybachy společně s vozy Mercedes, za jejich umístění v prodejnách však museli nejdřív zaplatit přes půl milionu dolarů. Ztráta uzavřených prodejních salonů bude v několika případech proplacena, větší část prodejců však přišla o značnou investici. I když jsou vozy extrémně drahé, nemohou pokrýt náklady na studio, předváděcí auto a náhradní díly – jak potvrdil dealer, který za pět let prodal jen sedm exemplářů.

Problémem Maybachu je údajně přílišná podobnost s plně vybaveným Mercedesem třídy S. A to po stránce stylingu i technologií. Výrazným rozdílem je však cenovka – okolo 15 milionů korun.

autoweb.cz

3.10.2007 7:00
Více o tématu: autoMaybachnáhradní díly

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist