bmw-zvazuje-novy-model-x4.jpg

BMW zvažuje nový model X4.

BMW

BMW chystá další paskvil, který nebudeme umět nikam zařadit.

Diskuze

39 komentářů

    stunty

    by mohlo být zajímavé auto – lehký, dvoutunový, obratný roadster do terénu i do města, pokud možno v hybridní verzi… úplně vidím tu reklamu: "Dynamické. Tradiční. Ekologické. Bez kompromisů. Nové BMW XZ4."

    Milan

    =D =D nepracujete náhodou v marketingovém oddělení BMW ČR?

    maninhat

    By me zajimalo, jestli BMW zvazuje nove modely podle toho, jestli je bude mit chudak autoweb kam zaradit anebo podle toho, jestli jim prinesou profit. Tezka otazka.

    RedBaron

    Ne, BMW dělá dnes v zásadě auta taková, aby se z nich chtělo dosavadním zákazníkům a tradičním fandům této bývalé sportovní značky zvracet. Toto je zřejmě jediné kritérium.

    M

    Na "dosavadní zákazníky" a "tradiční fandy" s..e pes

    F 40

    To sere,protože těch tradičních fandů už asi této automobilce moc nezbylo,zato má teď velmi mnoho jiných fandů-kolotočářů,albánských "obchodníků","modelek" a hlavně snobů.Staré dobré časy už jsou nenávratně? pryč.I ta divize M už není to ,co bývala.

    M

    Myslím, že tím se akcionáři netrápěj …

    F 40

    To určitě ne.

    milosla trucka

    Tradičních fandů má BMW dost.Ty si kupují převážně řadu 3 a 5.Co se týče modelů X,tak to si kupují převážně lidé,kteří chtějí mít tak mohutné auto a mít pocit bezpečí.A mezi něma se najde tak trošku sportovně založených řidičů a trošku Tebou nazvaných "kolotočářů".Ale podle tvého "F 40",si myslím,že jsi fanda Ferrari.Byť já Ferrari uznávám,tak Ti mužu říci,že BMW si kupují většinou lidi,kterém to BMW vyhovuje a sedí a baví je řídit.Ale Ferrari si právě kupuje většina lidi,a to jsou právě ty "kolotočáři"! Stačí se podívat na pár fotek se srazů. Takže čáááu.

    F 40

    Zřejmě se ještě pár fandů-nesnobů najde,ale dle mého názoru to je menšina,BMW je už někde jinde,než bylo dřív.Je pár bavoráků,které ještě nějaký zbyteček dřívějšího charisma mají,ale stejně to není to pravé ořechové.To říkám jako dřívější milovník této značky.Ale na můj názor se můžou v Mnichově vysr..,když jim jdou všechny ty obludky tak pěkně na odbyt.

    F 40

    Ještě bych zareagoval na Tvůj argument ohledně Ferrari,samozřejmě,že si tyhle supersporty kupuje plno pózerů a lá Leoš Mareš,ale narozdíl od BMW,zůstává Ferrari vzrušující značkou a auta mají pořád charisma jak sviňa.I když ty ledky na nové 458 nejsou zrovna můj šálek kávy a California taky mohla vypadat trochu drsněji.:o(

    milosla trucka

    A tak jasně,že Ferrari je charizmatější značkou.Protože všechno to jsou sportovní auta a s cenou 2.5 krát násobnou než M3 e92.Kdež to BMW jako celek je značka zaměřená pro větší skupinu lidí s nižší cenovou relací.Pak by jsme mohli mluvit o Fiatu–Alfa Romeo–Ferrari.Nebo Seat–Volswagen–Audi. Atd….Vždy dražší značka bude mít větší charizma,než ta levnější.

    Honza

    Jj je to tak, tradiční staré dobré časy jsou opravdu dávno pryč. Anglický gentleman ve svém Jaguáru, Ital v Alfě nebo Němec ve sprtovním BMW a Porsche už svět neřídí.

    Už nás tady vykupují Číňané, Indové a Rusové a jejich vkusu X6 odpovídá. A ač by nás Klaus raději viděl spojené s Německem, obávám se, že máme kulturou a vkusem blíž k Rusům.

    Ostatně, možná se mýlím, ale v Německu jsem X6 zdaleka neviděl tolik, jako v Praze okolo některých ministerstev.

    Jen se bojím, že Ferrari taky začne vyrábět SUV.

    maninhat

    A kdyz zacne Ferarri delat SUV, tak ty ostatni modely (ktery si nejspis nikdo z nas tady stejne nekoupi) tim padem budou nejak hur jezdit nebo vypadat?

    milosla trucka

    jaké tradiční časy?Nechápu?Kdyby BMW dělalo pořád jenom řadu 3,5,7 a možná 8,jak před 20ti roky,tak by dnes už tady nebyli.Nebo jak si to vy všichni představujete?!Že by se Mercedes,BMW,Audi, a ještě další značky domluvili,že nebudou dělat SUV a že zmrazí modely na 20let?!Myslíte,že se fakt domluví na tom!To je jako,když máte třeba 5 obchodů ze stejným zbožím ve městě,a chteli se mezi sebou dohodnout,že budou mít stejné ceny a sortiment a nebudou nakupovat nové věci.To opravdu by jste tak chtěli?Potom vítejte v komunismu.Nebo,co teda vy všichni myslíte "tradiční časy"?

    maninhat

    Mne osobne je teda dost jedno, jestli BMW vyrabi vedle treba trojkovyho coupé jeste treba X6 nebo X1, stejne jako je mi jedno, ze Porsche vyrabi vedle 911ky jeste Cayenne. Cayenne ani X6 si nikdy nekoupim, ale jsou lidi, co jo, ktery by si zase nikdy nekoupili 911ku.

    Automobilky jsou jenom firmy, ktery si na sebe musi vydelat. Je sice krasny myslet na tradici firmy, ale ta prodeje nezachrani.

    Daniel

    Furt lepší něco nového, ikdyž "nepochopitelného" než mít jeden model "super káry" a cpát do toho co se vejde.

    hamann

    Plne suhlasim s chlapcami z Autowebu.

    X4 je uplne zbytočný model. Veď už teraz ponúka BMW 4 "SUV" (X1 X3 X5 X6) Namiesto X4 nech zabezpečia, aby nová generácia X3 vyzerala dobre (čo sa o súčasnej X3 nedá povedať)

    Ozaj, veď keď to bude X4, bude teda menšie a ľahšie ako X5 a 6, teda si to plne zaslúži označenie X4 M:DDD

    mara

    Ja bmw v tomto věřím 🙂 ještě za 2 roky přijde s modelem X2 a potom hrrrrrrrrrrr na modely x5.5, x6.3, a vrcholem bude x1.9

    set

    Prodejni cisla jasne vypovidaji o velkem uspechu modelu X6. Nez autor neco nazve paskvilem, mel by se zamyslet nad tim, jestli nahodou ten clanek nebudou cist take ti, kterym se X6 libi.

    BMW odvadi skvelou praci. Velka gratulace.

    123

    souhlas… Paskvilem je celý Autoweb, 🙁

    olso

    "Není sporu o tom, že se jedná o prodejní trháky, vždyť BMW X6 mizí z krámů jako teplé housky a i BMW řady 5 GT není na showroomech žádný „ležák“.

    Otázkou ale zůstává, zda taková auta chceme. Jen si vzpomeňte, do jakých problémů se dostaly koncerny GM a Chrysler

    . Vytvářely auta, která vlastně nikdo nechtěl a nepotřeboval."

    Iba mne sa zda, ze si autor odporuje?

    Honza

    Jo, mobil posázený diamanty se taky bude pár kre… líbit. V Rusku se jich prodalo hodně.

    RedBaron

    X6 paskvilem nepochybně je. Snaží se být vším a ve výsledku není ničím.

    Je to elegantní kupé? Samozřejmě, že ne, je to velká leklá ryba na prasopsích nohách, vrcholně odporná kombinace.

    Nebo SUV, umí to snad něco v terénu? Samozřejmě, že ne, zůstane v první louži a tuplem s pneumatikami, které sériově obouvá.

    Když se tak snaží mít sportovní image, co je na ní sportovního? Nic, ve skutečnosti je to kombinace absolutně nevhodné podlahové plošiny X5 vážící před dvě tuny, jíž někdo pošahaný udělil ultratvrdý nepohodlný podvozek aby se udržela na silnici.

    Když je to tak velké, je v tom dost místa? Ne, asi tolik jako v dnešním průměrném hatchbacku.

    Naše marketingové oddělení dostatečně zapracuje na tom, aby se to prodalo. A nechci slyšet žádné odmlouvání. Tečka.

    hamann

    Vy, čo tu nadávate na Autoweb máte možnosť sem nechodiť.

    Je predsa všeobecne známe, že na tomto webe sú preferované zábavné autá "zaměřené na řidiče". takže ak automobilka vyrobí nejaký premotorovaný mamut a nalepí na neho logo M, je jasné, že na tomto webe to nemôže byť kladne prijaté.

    Tak sa s tým zmierte, že tu na tomto fóre SUV-čka nemusime.

    A ešte raz opakujem: "NIKTO VÁS NENÚTI SEM CHODIŤ

    123

    a ty čobole táhní na slovensko…

    hamann

    Predpokladam, že asi maš nejaku SUV nahradu mužnosti :D, citiš sa dotknuty a preto tu píšeš take bludy…

    A inač, neboj, som teraz na Slovensku a nemenil by som.

    Si len chudák, čo nemá rozumné argumenty, tak napíše len:

    "a ty čobole táhní na slovensko…"

    :DDDDDDDD

    kubo

    co to ma spolocne s tym ci je niekto slovak alebo cech ty retard?

    exe

    nedělej čechům ostudu, kre*éne…

    Jirka

    kdyz tohle ctu, tak se stydim za tebe

    pes

    to 123 je délka tvého penisu v mikrometrech?

    lunochod

    a to je všem "motoristickým" serverům společné, jak infantilní redaktoři vzdychají nad tím, "kam jen se to to BMW ubírá".

    Soudruzi redaktoři a "autoexperti", BMW ani jiná automobilka zde není proto, aby plnila vaše postpubertální sny.

    Existuje jednoduché kritérium toho, co se zákazníkům líbí a co ne – prodeje.

    A nakonec rada – pro infantilní "jezdce" jsou tu automobilky jako Brillance, Chang Feng, Geely, Souteast, Shuanqhuan a mnoho dalších

    SkylineGT-R

    Tiez sa na tych pubertalnych nazoroch autowebu uz len bavim. Zistil som, ze nema vyznam nieco vysvetlovat miestnym "nadsenym vodicom" 😉

    Mne sa zda, ze pan Žák pusta tie vety do eteru narokom, aby rozprudil znova tu istu nekonecnu diskusiu a zaistil tak navstevnost. A ja somar vzdy naletim 🙂

    hamann

    myslim že pán Žák má teba aj tvoje názory prudko v p1či a absolutne ho nezaujímajú. A to, že budeš pod jeho kritickým článkom na nejaké auto nadávať na autoweb ho tiež veľmi netrápí.

    A nemysli si, že tu niekomu leziem do zadku. Už som sa tu stihol neraz pohádať v diskusii s bývalým českým Clarksonom 😀 Honzom Koubkom.

    turbo

    já to vim moc dobře, protože v jedný velký německý společnosti pracuju …jen tak pro vaší představu – projekt s dobou návratnosti nad dva roky je pro naší společnost absolutně nepřijatelná věc, pod kterou se nikdo nepodepíše …a to se bavíme o milionech eur a ty investice se řeší hodně, hodně dlouho …to jen abyste si nemysleli, že to u Němců chodí stejně jako v kdejakým českým šolichu, kde si jedno odpoledne sedne Venca s Pepou a nad kalkulačkou si odkejvaji nějakej halabala projekt, o kterým ani netuší, kolik je vlastně bude stát …podle mě Mnichováci moc dobře ví, že existujou zákazníci, který sice nechtěji nebo nemaji na X6, ale na druhou stranu by se neradi ztrapňovali v SUV od Hyundai, Kia, atd. …navíc, v článku se jasně píše, že BMW zvažuje výrobu X4 a ne, že už jí začíná vyrábět

    R1S0

    aky to ma vyznam?

    ked rozdiel medzi modelmi bude/a je par cm na dlzku ci vysku?

    TSI

    Tento článek je blábol všech blábolů.

    "Sice se tato BMW prodávají dobře…ale chceme je?"

    No takoví, co píšou tyhle články a jezdí 320i z roku 1990, ti asi nové modely nechtějí 🙂 Skuteční kupci prémie ANO.

    Drtikol

    Začínám mít pocit, že jsem starej. Protože právě ty "starý", kteří zažili na vlastní kůži, jak jezdily bavoráky před rokem 2000, tady s Žákem asi budou souhlasit.

    Mladí naopak zastávají názor, že ať je to klidně divné a nesmyslné, hlavně když je to "nové" free a cool. Takže jakýkoliv grossouvr je dobrý a určitě budou jásat i nad X2 a Xnula.

    Jasně, každá automobilka se vyvíjí, ale mě trochu mrzí, že i BMW, jako jedna z posledních automobilek, které ještě dokázaly stavět skutečně řidičsky zajímavá auta se vyvíjí směrem pryč od nich.

    Ano, BMW X6 je prodejně úspěšné. Ne, BMW X6 není řidičsky zajímavé. Respektive ano, je, ve srovnání s vozy kategorie SUV. Ale srovnejte ho s normální pětkou a je to propadák. A pro rejpaly: ano, s oběma auty jsem měl tu čest.

    Jak už tu kdosi poznamenal (a jak jsem už psal v komentářích jinde) GM dojelo na to, že nabízelo příliš mnoho různých modelů, které nikdo nijak zvlášť nechtěl, místo aby se soustředili na několik málo typů a dotáhli je k dokonalosti.

    X6ku nikdo nechtěl. BMW jí postavilo a pak marketingově přesvědčilo frikulíny, že jí nutně potřebují. Už jste viděli v X6 někoho jiného, než frikulína? Já ne.

    lunochod

    No tak nechme BMW dojet, bude někdo plakat?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist