BMW X5 xDrive40d (2014)
43 fotografiíBMW X5
Před pár lety vyhlásila redakce Autoweb BMW X5 xDrive40d za nejlepší auto ve své třídě. Jak se situace, pokud vůbec, během několika let změnila?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
43 fotografiíBMW X5
Před pár lety vyhlásila redakce Autoweb BMW X5 xDrive40d za nejlepší auto ve své třídě. Jak se situace, pokud vůbec, během několika let změnila?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak nevim, ale videl jsem kdysi videotest od kolegy a pry se na zadnich sedackach spatne sedi, v terenu je auto zcela k nicemu (coz bych asi take ocekaval) a vubec je to nelogicke auto. Tento text je zase jak z pera BMW…
nekonzistentni informace.
U X5 jednoznacne zalezi na vybranem typu podvozku a to jste jaksi ani neuvedl, jaky jste tam mel…
Proste ste kluci odbornici…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…
Zdravim,
V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.
Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).
Runflaty dodelaji zbytek.
Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…