BMW X5 xDrive40d (2014)

43 fotografiíBMW X5

Před pár lety vyhlásila redakce Autoweb BMW X5 xDrive40d za nejlepší auto ve své třídě. Jak se situace, pokud vůbec, během několika let změnila?

Diskuze

8 komentářů

    Ted

    tak nevim, ale videl jsem kdysi videotest od kolegy a pry se na zadnich sedackach spatne sedi, v terenu je auto zcela k nicemu (coz bych asi take ocekaval) a vubec je to nelogicke auto. Tento text je zase jak z pera BMW…
    nekonzistentni informace.
    U X5 jednoznacne zalezi na vybranem typu podvozku a to jste jaksi ani neuvedl, jaky jste tam mel…

    Proste ste kluci odbornici…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

    carcritic

    Zdravim,

    V kratkem testu asi nepoznate ale: sedadla zejm. v kuzi a ‚comfotech‘ jsou na posez priserne tvrda, po delsi jizde nesnesitelna; zadni lavice jakbysmet.

    Vuz je v rezimu ‚comfort‘ skutecne prilis houpavy a v rezimu ‚sport‘ tvrdy jak prkno ( i s podvozkem professional).

    Runflaty dodelaji zbytek.

    Vuz 40d jsem prodal, neda se v nem sedet…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist