BMW X5 xDrive M50d

43 fotografiíBMW X5

Prémiové SUV. S třikrát přeplňovaným naftovým motorem, pohonem všech kol a nálepkou M na velikém zadku.

Diskuze

37 komentářů

    Vít Ďoubal

    Už je mi z toho marketingu na zvracení. Jasně, dělají to všichni, žijem přece ve svobodnym kapitalismu, ale jak může donedávna ještě výrobce sportovních aut nalepit na 2,2 tuny vážící demenci znak M (od slova Motorsport). V dnešní době je všechno jenom o číslech, rozhodují jen prodeje, 3 turba(!!!) 0-100 5,4s. Hlavně že se to dobře prodává. Třeba Cayenne zachránil Porsche, ale v mych ocich klesli ve stutgartu na dno. Sice ta idiotská krabice naklepe WRX STI na světlech, ale tim penis majitele rozhodně nevyroste a přijde čas kdy si začne drbat hlavu že řídit takovou stodolu v zatáčkách je vlastně otrava.
    Nemusíte se mnou souhlasit, je to jen muj nazor. SUV v mych ocich je jen nastavec bud na pošramocené EGO nebo jakýkoli jiný komplex. A argumenty typu: Prostornost, velký kufr, pohodlí a praktičnost sou naprosto bokem. V těchto ohledech ty krabice strčí do kapsy kdejaký sedan.

    Let

    Nechápu tenhle hon na suv, každému se něco líbí, někdo má rád hravá auta skvělá na okreskách, někdo bestie na okruh, někdo praktická velká auta a styl. To že zrovna vám se něco nelíbí neznamená, že se do toho musíte pořád strefovat, z hlediska designu se mi suv povětšinou líbí (ale nekoupil bych si to), nejsou to možná auta na okruh, nebo okresky, ale to že se nějakému autu daří na okreskách, nebo okruzcíh přece taky automaticky neznamená, že je to dobré auto. A o velikosti penisu by se dalo mluvit i v souvislosti se sportovními auty a jejich výkonem, že?
    Nejhorší jsou celkově nudná auta, která jsou nijaká, jako třeba škoda, design a styl… žádný, výkony, průměrné, nudnost, obyčejnoust, šeď.
    _
    Navíc tam máte gramatickou chybu ve slově \“my) hned na začátku článku.

    Let

    A taky aby se z toho písmene \“M\“ bé-emvéčkaři nepotento… je to prostě označení ostřejší verze, o nic jiného nejde, to je důvod, že si \“dovolili\“!!! 🙂 Já jsem rád, že to dělaj, rpotože pak jsou aspoň peníze na auta, která milujeme my! 🙂

    Let

    Jen minimum sedanů dokáže překonat suv, vem si třeba jen takovou průchodnost terénem a s tím související podvozky, diferencialy, uzávěrky, redukce, odolnost součástek a karoserie, světlou výšku atd… Jasně, jen minimum uživatelů suv s tím někdy pojede do terénu, ale tu možnost mají, stejně jako majitelé sportovních coupe mají tu možnost jet na okruh, ale co si budem povídat… na ukruh taky pojede naprosté minimum. 😉

    Kyle

    Já se pokouším vžít do myšlení milovníků těchdle aut celé roky. Ale stejně nedokážu pochopit, že ti dotyčný radši nekoupí jako dálniční raketu S-kládu Mergla, když už ty prachy má.

    Kyle

    Tohle auto mi znovu připomělo díl South Parku \“ Slon miluje svini \“.

    Vít Ďoubal

    bylo by chytrý jako slon a malý jako prase 😀 😀

    To zas psal \“odborník\“

    mára

    Právě že tak. Tohle není auto pro odborníky a znalce, ale pro frikulínský pračuráčky.

    mára

    ostřejšího? Co je na 2250 kg těžkým SUV ostré? Možná tak neobroušené kusy plechu někde na podvozku

    pylot

    A omezenci na něm nenechají nit suchou že.

    pylot

    Vite, kdyz uz jsme u tech penisu, nikdy jsem neslysel majitele zadneho SUV, jak pomlouva sportovni auta nebo offroady. Nikdy jsem neslysel majitele prumerny octavky 1,9 TDI, jak by pomlouval majitele imprezy. Zato neustale a porad dokola tady (a hlavne tady na diskuzi) ctu, jak se majitele onech zabavnejch a sportovnich nadaut ukaji nad tim, jak jsou dobri ridici a jak vsichni, kdo jezdi v obycejnych autech a nebo dokonce v SUV (no fuj) jsou budto tupy ovce, omezenci, troubove a nebo ze maji komplex a potrebuji si prodluzovat pindika. Nemuzu si pomoct, ale prijde mi ze prave majitele sportovnich aut a SUV jsou tezce nad veci a kupuji si to, co sami uznaji za vhodne a zdejsi nadavaci jsou ti, co si na nekom potrebuji nahonit EGO.

    pylot

    V posledni vete ma byt misto \“sportovnich\“ slovo \“obycejnych\“. Chybi tu moznost editace vlastnih prizpevku.

    Majitel průmerny octavky 1,9 TDI neví, že nějaká Impreza existuje. Majitelé imprez mají X5 na háku. Zajímá ho spotřeba a velikost kufru. BTW, když něco velkýho, tak Range Rover 5,0 V8 Supercharged. Protože to auto má skutečně rasu. X5 sice jede, ale na plný pecky naplňuje význam v němčině populárního výrazu \“quasi\“.

    pylot

    Majitel prumerne octavky moc dobre vi, ze Impreza existuje, a treba i dobre vi, jaky ma kvality. Jenomze on to nepotrebuje. Jsou lidi, ktery nepotrebujou mit auto se 300 kobylama, jehoz provoz je vyjde na ctyrnasobek provozu obycejnyho naftovyho kombiku a vubec jim nevadi, ze si na nich majitele sportu honi ego. Oni maji zase jine zaliby a auto je pro ne dopravni prostredek. Treba nekteri z nich maji v garazi motorku, ktera jim nabidne takovou dinamiku o ktery si Imprezy a M3 muzou nechat jenom zdat. Nebo treba maji pusku a zelenej klobouk a chodi si posedet na posed. Nebo jsou to zaletnici a za mesic vyzkousi tolik zen, co vetsina ostatnich za cely zivot. Kazdej ma jinej konicek a je hloupy myslet si, ze kazdej potrebuje stejny auto, ktery chcete vy. Ja treba naprosto chapu, ze kdyz ma nekdo dost penez, aby si koupil auto, jaky chce, a libi se mu X5, tak si ji poridi taky s poradne silnym motorem, aby se to auto trosku hejbalo. Nevidim na tom nic spatnyho.

    Jakub

    Proc??Proc si tu kazdej musi hrat na obrovskyho vsehoznalce,nejlepe si rikat petrolhead?Proc je tu tak desne cool se navazet do vseho,co neni sportovni,ridicsky a nejlepe kdyz je to SUV.V cem je SUV na bezne silnci nesmyslnejsi nez sportovni auto?Zere to vic?Je z toho hur videt?Brzdi to provoz?Zabira to moc mista na silnici?Je to az zbytecne drahe? Sportaky jsou hajene/stredem obdivu a proc?Drnca to,v Cechach se s vetsinou stejne neda normalne jezdit,spomalovaci prah je neprekonatelna prekazka,vetsina zere jak tank,neni z toho videt,spousta majitelu je ma na image a kdyz ho vlastni velkej fanda,lita nekde dokola na okruhu a honi se za vterinou.Tohle tu je v poradku…Kdyz ma nekdo velky auto(treba suv),co vymoly neresi,je z nej videt treba i v krizovatce,ledascos odveze,odtahne tezkej vlek…tak je k smichu?Teda pokud to Suv neni Range Rover o kterem kdosi kdysi napsal,ze je cool a mozna nejlepsi auto na svete.. Tak kdo si na co hraje???

    ebbe

    Ubohe plky o velikosti penisu, jakmile se testuje SUV, na to si clovek muze vsadit. Opravdu objevne a vtipne, opravdu kvalitni zurnalistika…nebo spise takova mala ceska zavist, ze? Zkuste si do budoucna zvysovat klikance o trochu profesionalneji, prosim, tedy pokud to vas intelekt neohrozi prehratim.
    K tem SUV: co kdyz jsou lidi, kteri potrebuji vyssi svetlou vysku nebo ji chteji uz jen proto, aby nedreli ve meste o kdejaky obrubnik? Co kdyz potrebuji obcas prevezt vice nez pet lidi? Co kdyz chteji co nejvetsi pasivni bezpecnost treba i kvuli tem blbum ve vytunenych Oktavkach a ojetych BMW (doporucuji crashtest XC90 versus VW Golf na YouTube)? A co kdyz chteji (a hlavne si muzou dovolit) v takovem aute motor, ktery jim svym vykonem bude delat kazdy den radost, i kdyz se nebudou snazit hledat hranice adheze na okreskach a ohrozovat tak ostatni debilnimi drifty, ktere maji udajne \“pod kontrolou\“. Mimochodem, osobne bych rozhodne volil i do SUV benzin.
    Vlastnim sedmimistne SUV (neni to BMW), dale Subaru Legacy kombi se sportovnim podvozkem Bilstein a mensi kabriolet. Vse jsem si poridil za vlastni penize, nikoli na firmu apod. Ve vsech autech jezdim rad, Legacy ma fantasticky podvozek, kabrio je moc prijemne od jara do podzimu, ale kdybych si mel zvolit jedine auto pro sebe, pro rodinu a na cely rok, volim bez vahani to SUV, protoze je univerzalni. Navic ma vlastnosti, ktere mi jina auta nenabidnou a kompromisy sice existuji, ale nejsou tak velke, aby mi opravdu vadily. Vite, nechci se nikoho dotknout, ale az si na takova auta vydelate, koupite si je, budete je za sve penize provozovat a k tomu budete mit rodinu, asi se na to budete divat jinak, nez ze sedacky tak trochu amaterskeho redaktora maleho automobiloveho serveru nebo ridicu, jejichz obzor konci u nacipovane 1,9 TDI.

    Vašek

    Před 3 týdny jsem se s přesně tímto autem měl možnost svést. Do té doby jsem nesnášel SUV ze stejných důvodů, jako tady všichni v redakci a čtenáři. Taky nesnášim cpát diesel do sportovních nebo rádoby sportovních aut, ale mé svezení v X5 5.0D mi naprosto převrátilo vnímání tohoto auta. Přijel pro mě kamarád závodník (jeden z nejrychlejších na okruhu u nás)a na silnicích namrzal první sníh. S tímto kamarádem jezdím často už spoustu let, ale to, jak jsem se bál v X5 jsem se nikdy v autě nebál. Do dnes nedokážu pochopit, jak ten pojízdnej barák neskutečně brzdí a jak jsme mohli projet ty všechny zatáčky v takové rychlosti, na takovém povrchu. To, že ani na vteřinu neslyšíte diesel, protože to auto má zvuk benzínového osmiválce (uvnitř) a že motor se vytáčí ochotně jak benzínový šestiválec je další věc, které neuvěříte, dokud nezkusíte. Když jsem se po projížďce snažil svý holce vysvětlit, co jsem poslední 3/4 hodinu dělal, jen jsem stál, smál jsem se nahlas jak idiot a klepaly se mi kolena. A to znova upozorňuji, že jsem jezdil auty typu Turbo, STI, Focus RS, clio V6, závodní auta atd. Vozil mě třeba Jani Passonen a sám jezdím motokros. A nesnáším SUV!!!

    mecanix

    Tak nějak nevím, které SUV máte na mysli, když mluvíte o uzávěrkách, diferákách a odolném podvozku. 90% SUV nemá ani centrální dif, natož redukce, mechanické uzávěrky, dokonce i díly podvozku jsou dimenzovány maximálně do vyšší trávy. Zbytek má všechno elektronicky ovládané, složité a adekvátně k tomu poruchové. Cayenne možná přejede to, co Hilux, ale až bude jezdit v lese 10 let, tak se můžeme bavit o odolném offroadu ;)Takže opravdu, ke koupi SUV proti třeba kombíku není nejmenší důvod, SUVčkem jezdí lidi, kteří v podstatě nemají auta a sebe rádi. Kdo jiný může dobrovolně nahradit elegantní našláplý sedan hnusnou tlustou krabicí???

    spooon

    Teď by mě zajímalo, proč si vy všichni co tak máte rádi SUV, vlastně čtete autoweb? Já stále beru autoweb jako web, zaměřený na řidiče, na řidičské pocity. A to SUV do toho konceptu moc nezapadá…mě se líbí styl psaní, jakým o tom píšou. Je to web zaměřený na řidiče, tak proto ten styl. Já s tím problém nemám. Já osobně všechny SUV nesnáším. NIkomu to nenutím, ať si jezdí třeba malotraktorem, je to jen můj názor. Dále nesnáším diesel, zas můj názor. A když se to zkříží, tak z toho nic dobrýho vzniknout nemůže 😀

    jakub

    Kdyz procitam diskuze ke clankum,tak ti reknu,ze vlastne nevim proc sem chodim…ty nesnasis suv a diesely,ja lidskou blbost a omezenost…

    Jakub

    Kdyz si procitam diskuze,tak si taky vzdycky rikam,proc sem vubec chodim…Kdyz se skrizi suv a diesel nic dobreho nevznikne,kdyz se skrizi blb a sportovni auto,tak to ale vznikne skvost…

    jakub

    Kloni utoci,ftipnee…

    spooon

    takže proto, že mám svůj názor a něco se mi nelíbí (konkrétně SUV a diesely) tak sem blb? A proč není blb někdo, komu se zas líbí SUV a nelíbí sportovní auta? Proč sem jen já blb, když se mi nelíbí SUV a diesly? Docela by mě to zajímalo…
    Třeba to je že na to EU vydala novou směrnici, a komu se líbí sporotvní auta je blb, ale to nevím, zas tak moc její činnost nesleduju. Takže jestli můžu poprosit o objasnění, děkuji.

    spooon

    já si nehraju na nic, nemám je prostě rád. Copak nemůžu říct svůj názor? proč je najednou špatné kritizovat něco, co nemám rád a nedává to pro mě smysl? Já svůj názor nikomu nevnucuju, je to moje svobodný vyjádření a tak to prostě cítím. Nebudu se přece přetvařovat a říkat, že ono to dieselový SUV vlastně není tak špatný….ne, pro mě je a nekoupil bych si ho tečka. Nemám je rád… ale nikomu neberu, aby si ho koupil. Každej si (zatím) může koupit co chce, a lidi to evidentně chtěj (viz. prodejní čísla), tak proč to nevyrábět. Já mám jen na to názor, že se mi to nelíbí! Opravdu s tím máte takový problém? Všichni?

    Jakub

    Za prve jsem urcite nenapsal,ze ty jses blb,ac by se to mezi radky dalo najit.Za druhe se me dotkla otazka proc mi milovnici SUV cteme autoweb.Nejsem milovnik SUV.Mam rad auta,rad jezdim,ale jsem k sobe uprimnej a klidne si priznam,ze s suv by se mi zilo lepe,nez s radoby sportovnim autem,do ktereho se mi nic nevejde,prejet v nem prahu je utrpeni a jeho potencial na ceskejch silnicich stejne nevyuziju.Takze skvely,mej svuj nazor,verejne ho prezentuj,od toho diskuze jsou,ale nepodavej ho nad nazory ostatnich.:)

    Jakub

    Omlouvam se za blba,jestli si vycetl,ze jsi to,nechtel sem to brat konkretne,spatne to vyznelo.Navic se me dotkla otazka,proc ctu autoweb.Nejsem fanousek suv,zadne nevlastnin a pochybuju o tom,ze by se to nekdy stalo.Ale nevadej mi.Teda kdyz v nem nesedi pizda nad veci,ktera je v bezpeci a ostatni klidne prevalcuje.Nektera se mi celkem i libej.A jelikoz sem k sobe uprimnej,tak vim,ze by se mi snim zilo lepe,nez s vetsinou sportovnich aut.Jelikoz bydlim na okraji prahy,sportovni auto bohuzel nevyuziju,bud me spomali hroznej stav silnic nebo provoz.Takze jezdim autem,ktery neni prakticky,docela zere,jizdni komfort je bidnej a bohuzel az na par nejsvetlejsich vyjimek se v nem nemam kde poradne projet.Tak sem magor ja nebo majitel suv,kterej se veze v luxusu,pohodli a klidecku…jezdi si cim chces,jen si myslim,ze ten posmech neni na miste…

    Jakub

    Muze mi nekdo vysvetlit,proc sem pridam komentar a neni tu a kdyz napisu dalsi,tak se objevi oba???

    Ondrej

    Muze, protoze tu maj debilni system technickeho reseni diskusi, stejne jako maj debilni prehravac videii… Honej nas tu po tehle nesmyslech abysme klikali.

    Ondrej

    Hosi, taky nemam SUV v oblibe, ale zivot me uci mit otevrenou mysl a divat se na veci bez predsudku. Vcera jsem jen v RRSport SDV6 a musim rict, ze to ma neco do sebe. Je to neuveritelne pohodlny a dava vam to kus svobody jen tak vjet na louku a udelat si par kolecek…:) Rekl bych, ze potize s penisem nemam. Na autorovi a potazmo celem autowebu mi vadi tendecnost a nedotazenost obsahu. Kdyby si autor nechal debilni kecy o anakonde a radeji alespon ramcove popsal funkci preplnovani a napriklad linearitu zatahu, atd… Cely text pusobi amatersky a neucelene. Fotky zablitejch znacku… Stve me proste to, ze kdyz se nekdo ohradi a rekne – nepiste ze je Octavia kram, kdyz v ni jeste nikdo nejel, tak je hned nohsled Skodovky a ja nevim co este. Porad se tu pise dokola – EU jsou buzici, SUV jsou pro lidi co neradi ridej a maj maly pera, hybridy nefungujou, diesel neni pro fanousky, proc to nema viceprvek… blablabla. Co je vlastne podstata novinariny? Porad se do niceho navazet? Porad delat chytryho? Proc Honza Koubek zacne svoje video s Lambem tim, ze prevodovka je uplne nahovno a ze ani nevi jak se jmenuje? Nebo nejakym podobnym kecem…

    Honza

    Jedna z nejhorších recenzí, kterou jsem kdy četl.
    Slinty, jak od nějakého náctiletého floutka, kterému fotřík na 20 minut půjčil svou káru. Navíc s pravopisnýma hrubkama.

    spooon

    nebyl sem si právě jistý, jestli to bylo myšleno přímo na mě, nebo obecně, hlavně že se to vysvětlilo 😉
    J8 jen nemám rád, a vaděj nevaděj…to nelze říct. vadí mi třeba hluk, když chci spát, ale u SUV myslím nejde přímo říst, jestli mi vadí. Jen je prostě nemám rád, porotože mi přijdou neohrabaný, divný, většina se mi ani nelíbí, nic moc v terénu a milion dalších věcí. Ale taky nemám rád třeba i kombíky, protože má většinou větší hmotnost, horší zadní nápravu…navíc proč si vozit stále litry vzduchu za sebou (trvá třeba dýl, než se interier vytopí/uchladí a milion dalších důvodů. Takže nejde jen o SUV. A samozřejmě že sporotvní auta mají taky svý mouchy, ale když zhodnotím klady a zápory u nich, tak mi to vychází pro můj užitek pozitivně. Kdežto třeba u SUV, kombíků, pickupů, dodávek, autobusů, tramvají, dieselů a jinch, velice záporně.(I když přiznávám, že jezdit s tramvají ma své kouzlo, jen škoda omezených tras 😀 a taky to je – bohužel pro mě – elektrický). Navíc myslím, že nikde nevyjadřuju svůj posměch nad majiteli SUV, nebo jestli, tak to nebylo tak myšleno. A už vůbec nikde neříkám, že majitelé SUV jsou magoři. To by sme si nerozuměli.
    A když se to tak vezme, tak sem vlastně magor já, a už mi to i všichni říkají, chci si koupit MX5 a budu ho mít v podstatě jako daily car 😀 ale vzhledem k tomu, že ještě studuju, tak toho zas tak moc nenajezdím…a nehledě na to, že ne jeden majitel tak svou MX5 využívá 🙂

    vojtak4

    Mě by zajímalo když je tedy tento web tak zaměřen na řidiče a na ukrutně řidičský auta tak proč redaktoři vlastně ty SUV testují, každej blbec přece ví že krabice co má přes 2 tuny asi nebude tak zábavna jako STI, na to nepotřebujeme autotest X5 a jestli tady někoho dráždí znáček M na zadku tak je trochu omezenej. Leta letoucí si můžete koupit většinu BMW s M paketem klidně i v nejslabšim dieselu a taky tam je znáček M a nikomu to nevadí ale tohle je najednou hroznej problém, opravdu vtipné. Asi by jste si měli všichni uvědomit a redaktoři obzvlášť že BMW neni továrna na sny ale normální firma co chce vydělávat prachy a to že jste se někdo zamiloval do jejich M3 je jen váš problem. Oni si to magické M vymysleli a můžou si ho lepit kam se jim zachce třeba i na traktory.

    Rudolf Smetana

    Pane Rakovane. Po přečtení tohoto článku jsem se dozvěděl spoustu \“zajímavostí\“ o Vás osobně. Tedy: co Vás vzrušuje a jak Vás ovládají emoce, jaký jste neobvyklý řidič, co všechno už jste řídil a zažil, jak výjmečně a všemu rozumíte, … je opravdu škoda, že se zatím žádné dobré automobilce nepodařilo Vás získat do vedení firmy.
    Bohužel, novinářů jako Vy, kteří si kritické psaní o tématu auto – moto pletou s projekcí vlastního ega přibývá. A věřte mi, není to ani zajímavé, ani poučné a už vůbec né o daném tématu.
    Pointa mého příspěvku? Možná by Vám mohl pomoci psát o auto – moto některý z Vámi přehlížených, skromných, ale nadanějších, vnímavějších a znalejších kolegů.
    Přeji dobrý den! Rudolf Smetana

    karel

    koukam na hodnoceni co se pise na
    http://www.autojournal.cz/test-bmw-x5-m50d-naftovy-mordor/
    Minusy
    * Vysoká cena příplatkové výbavy
    * Vrzající sedadlo řidiče
    * Komfort na zadních sedačkách
    * Nemožnost vyjet do terénu
    * Spotřeba

    no jako ja chci suv co muze i do terenu to me teda bmw zklamalo.

    Petr

    přesně kamaráde, přesně jsi to napsal. Mám tri SUV a koupim si velmi rád ctvrté, a je mi jedno co si kupují jiní. 🙂

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist