BMW řady 5 (F10) na českém trhu + první dojmy
13 fotografiíBMW
Ochutnali jsme nové BMW řady 5. A už víme, proč ho budeme chtít.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
13 fotografiíBMW
Ochutnali jsme nové BMW řady 5. A už víme, proč ho budeme chtít.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Povedlo se, dík za info 🙂
Ja vam nevim,ale posledni dobou se mi zda, ze BMW neumi zade
Jo, jo, souhlasím. Taky se mi to tak zdá.
A navíc, už dlouho neumí ani přede.
ty točivé momenty jejich motorů jsou fantastické!
Jenom nevím, co to s zadokolkou udělá na centimetru sněhu. Vlastně vím: nic. Ani se to nerozjede, tak pohoda. Bude to paráda, sedět ve ventilovanejch sedačkách,pustit si k tomu tu masáž zad, poslouchat oblíbené CD ze super aparatury, a dívat se jak venku sněží. Jo pak člověk ocení to komunikativní řízení, který Vás přesně a hlavně plynule informuje, že dneska ale vopravdu, ale fakt vopravdu nikam nepojedete, bo sněží. Už je venku centimetr a valí se dál, možná napadnou i dva a to je kakalmita! Pro bébébé.
Potom stačí zavolat kolegu ať přijede tou E 350 CDI se čtyřma maticema, nebo A6 v kvátru aby přijel a odvezl mě… ale sedí se v tom fakt pěkně, to teda fakt jo.
Ty jsi asi nikdy neměl BMW, že? Já mám teda již v pořadí třetí a že by někde letos zapadl nebo nemohl vyjet, to se skutečně říct nedá:). Stačí mít kvalitní pneu s plným vzorkem, trošku rozumu v palici a citu v rukách.
P.S. – Teď zrovná odpoledne jsem viděl mistre s A6, jak se roztočil na silnici, bo pro něj fyzikální zákony neplatí:)
Skvělý příspěvek, který fakt sedí a výtečně pobavil …
Jinak je pravda,že když BMW nemá nové kvalitní gumy,tak ho raději nechat přes zimu v garáži
vy dvaja ste úplný blbci a ignoranti. Čítali ste článok vôbec? Rozloženie hmotnosti 50 na 50! Navyše si ho nikto nekupuje za účelom pravidelnej dochádzky na lyžvačku do Alp. A keď už sa BMW ocitne v snehu tak nemá problém lebo za jeho volantom nesedia vypatlanci ako vy ale človek ktorý si uvedomuje že sedí v zadokolke a nie v quattre! Ako už povedal Petr stačí sa nechovať ako dobytok.
Tady se hlásí ignorant a blbec.
Hale BMW jsem měl. A musím říct, že to auto mělo výhody a nevýhody, konec konců jako každé auto. Jednoznačně bylo skvělé na suchu, to fakt nemělo chyby. Ale už za děště bylo průměrné. Mno a na sněhu – diplomaticky povedané – nestálo za nic. A nemyslím, že bych se choval jako ignorant.
Znovu opakuji, vysoké točivé momenty nových BMW řady 5 jsou skvělé, o tom není pochyb. Ale pokud tento vysoký točivý moment rozdělím pouze na dvě zadní kola, je logické, že se jedno kolo poměrně lehce protočí na vozovce s jedním centimetrem sněhu. To není o značce, jestli je to BMW, Mercedes, Volovo, nebo Audi. To je fyzikální zákon, který ani u BMW (čest jejich skvělé práci s motory!!!) neumí ovlivnit.
Ročně jezdím mnoho tisíc kilometrů hlavně po ČR a SR (jinak celá Evropa). A zrovna ta letošní zima (globálně oteplená) mi ukazuje, že auta s náhonem na čtyři kola mají velké výhody. Před 14-ti dny jsem byl na Slovensku. Projel jsem trať Žilina – Prievidza přes Fačkovské sedlo, Liptovský Hrádok – Brezno a dále na Poprad přes Telgárt. napadlo cca 10 – 15 cm sněhu. Potkal jsem pár aut, pár octávií, passatů, pár SUVéček-čtyřkolek. Ale žádné BMW, asi se jim do sněhu nechtělo. Kamiony stály (v celku logicky…)ale já jsem bez dramatických problémů projel.
Nechci tím tvrdit, že BMW jsou na nic, to né. Jen nejsou na sníh, pokud to nejsou vozy řady X.
A jinak s tebou souhlasím, pokud si sedne za volant trouba, který neumí, tak daleko nedojede. Ale za to opět nemůže značka, trouba se nacpe do jakéhokoliv vozu a rozbije si blinkry i na koloběžce.
Přeji ti mnoho radosti z jízdy a krásných kilometrů za volantem tvého BMW.
Jo a pak ten blbec co si to koupi jede v levem pruhu, nikdy se nezaradi do praveho, protoze si mysli ze ma bmw a je vsechno. Takovych uz potkavam mraky a co mi zbyva proste je predjed z prava a furt mu je to jedno a jede v tom levem. 😀
Ahoj magore, je vidět, že jsi v žádném BMW na sněhu nikdy nejel. Jinak by jsi nebyl magor. Já bych rozhodně nejel nějakým čtyřkruhým pekáčem na sněhu s předohrabem do zatáčky, abych v každé ten pekáč tahal z pangejtu kam by utekl za těžkým předkem. Jenom magor srovnává 2kolu se 4kolou, tak proto jsi magor…
Minulá generácia bola príliš predizajnovaná (najmä zadné svetlá), kdežto po ostatných stránkach ( jazdné vlastnosti, spoľahlivosť, motory, technológie) jej nebolo čo vyčítať.
Tá nová vyzerá dobre aj po stránke designovej, takže som presvedčený, že A6 a E-klasse majú seriózny problém.
… nebo se mi to zda?? zlata 3ka.
Divny jsi ty:) … pochop, ze design je velmi subjektivni vec … me se 5er v mpacketu velmi libi a s trilitrovou atmosferou bude moje uz brzo:))
Promin ale nevim proc bych mel bejt divnej? ze se mi nelibi a tobe jo? az si ji koupis )) tak ji postav vedle 3ky a uvidis jak si vedle :))
To bylo jen male rypnuti:) … proste to divne je to velmi subjektivni vec … je to usedlejsi, ale mas pravdu facelift 3er 09 + mpacket v modre metle je vo necem jinem:)
To nemyslis vazne, E90 je hnus nejvetsi od BMW za poslednich 10 let. Oproti E46 0 kroku do zadu v designu….
Tak na fotky se neda řict jak vypada, 7 se mi taky nelibyla a ve skutecnosti je pekna tak uvidime jak to bude vypadat na ceste. Ale zatim nej bmw je x1 z těcho nových. 5 GT je takova vysoka kačena, tak samo jak X6.
Nechapem, preco to ma bratislavske SPZ? Ale IMHO, vypada ozaj krasne 😉
napadlo ma mnoho slov, ale "krásne" medzi nimi nebolo ani náhodou…
super auto, proste nadhera. To se povedlo. Good BMW.
Nenadchla ma predchádzajúca generácia a ani táto.
Čo u mňa ale boduje,je E39 po facelifte a s M-paketom.
Jojo e39 je stale vynikajici auto, ktere je radost ridit … vypada uz trosku oldschoolove, ale je to posledni pravoverny bavorak krom e46 … nove modely jsou vynikajici, ale ….
Sice momentalne vlastnim 3er, ale lehce si dovedu predstavit nejakou 530i (170kw) s manualem a mpacketem nekde z konce vyroby … nebo lepe M5:)
Úplný súhlas!
byl jsem na teto premiere taky a auto me doslova okouzlilo. oproti predchozi 5-er pusobi elegante a lehce. par fotek nalezente zde http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=im_4b720a5f94b7a&ga_id=GA_49ecf70bbcb42
Technicky a motorove to nebude spatne, ale opet me design absolutne nic nerika 🙁 uz z toho zacinam byt smutny, cekal jsem, ze novy sefdesigner s tim neco udela a opet ne. Dale u me vede M3 E92 (pouze predek, zadek je, jak je ted u vsech BMW jiz zvykem – PRISERNEJ). Kazdopadne novym majitelum hodne stastnych km.
A mě se zas líbí M3 E90… zadek i předek 😀
O víkendu jsem v Renocaru vyzkoušel novou pětku, konkrétně 530d a musím říct, že to byl fantastický zážitek. Jak už bylo mnohokrát napsáno, tak se velmi podobá BMW řady 7. Doporučuji vyzkoušet.