BMW řady 3 (od 2005)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
BMW 3 řady E90 je plné protikladů. Například častá provedení seženete za zajímavé částky, naopak méně obvyklé varianty se prodávají o dost dráž.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
BMW 3 řady E90 je plné protikladů. Například častá provedení seženete za zajímavé částky, naopak méně obvyklé varianty se prodávají o dost dráž.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Bmw má necharismatické čtyřválce které moc nejedou a žerou skoro jak šestiválce kromě verze 320si E90.Když bmw tak šestiválec nebo naftu.
3litr nafta taky nejede vůbec špatně a ani moc nežere.Do běžnýho provozu naprosto dostačující jak na předjíždění tak na dálniční štreky.Jinak kdo bude chtít s autem sportovat tak si jistě koupí 3litr benzín nebo rovnou M3 je to o penězích
mě na téhle prémiovce vadí fakt špatné zpracování interiéru (skřípání palubky, odlupování laku z tlačítek) a vzadu málo místa. I ty vychvalované jízdní vlastnosti nejsou dnes už tak jedinečné, dnes už umí spousta automobilek naladit podvozek. Co se musí nechat, hluk od podovzku je dobře utlumen. Podle mě už žádný zázrak.
Z tech zaporu bych jeste doplnil podprumerny lak, velmi nachylny na poskrabani (myckou, krovim, nehty, cimkoliv). Ke kladum patri velmi dobra anti korozni uprava.
Celkove je E90 dobre auto.
Mám 330xd a nedám na to auto dopustit, bohužel se mi ve 105 tisících projevila přesně ta závada selhání elektronického zámku volantu, která je v článku popisovaná. Podle servisu \“se to občas stává\“. Oprava přišla na 12 tisíc.
Tak já měl za stejnou částku opravu zámku volantu vč. výměny zablokované vložky zámku u E36. Asi na to maji jednotný tarif 🙂
mám rád své 320si, ikdyž skutečně papá víc než 330i
gts ma objem motoru 4,4 litru
mam 318ci,4val,ve meste 7l,mimo 7,2,dalnice 6,8,ze nejede?ujizdim vetsine aut,a to fakt jezdim bezpecne,20let bez nehody,je fakt ze jako dlouholetej jezdec na silny motorce mam dobre vytrenovanej odhad pri predjizdeni,rychli reakce,na moto jezdim takrka denne celoročně,dokud neni snih,4val podradim a diesly videj jen my zada,nauc se ridit joudo
Takovejch jsou plný škarpy 🙂