BMW M5 i s manuálem – ale ne pro nás
BMW
Sportovní sedan bude nově k mání i s ručně řazenou převodkou, ovšem pouze v Americe.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Sportovní sedan bude nově k mání i s ručně řazenou převodkou, ovšem pouze v Americe.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zrovna u zpohodlnělých Amíků, který při řídění věčně drží v jedný ruce Hamburger bych nečekal škemrání po manuálu..
Tak tohle taky nechápu, že zrovna Amíkům budou dávat manuály, když oni neumějí pravou ruku pořádně používat! Ale s manuálem to musí být to nejlepší pod sluncem:)
no jasně, to je stejně divný jako by škemrali o M5 diesel
Moje první reakce: Amíci chtějí manuál ??? 😀
ale myslím si, že SMG je špička! Ale radší bych čekal na RS6 nebo volil RS4!
neblazni, je to porad jen audi s tezkym motorem vepredu a "hluchym" rizenim
V článku píšete jako kdyby předovka SMG byla něco špatného – nelze přece vytýkat poloautomatické převodovce, ´že trochu cuká a že s ní řidič nezažije stejný pocit řazení jako s manuálem! Je to přece sportovní auto a také s náležitou sportovní převodovkou.
Dovolim si nesuhlasit – je to sportovy sedan => auto co dokaze odviest 5 ludi s batozinou a zaroven je rychle. SMG nielenze zrujnuje komfort jazdy svojim "jemnym a presnym" radenim, ale pri malych rychlostiach jeho spojka robi jazdu v meste a na malych ulickach utrpenim.
// minule sa po 40km/h zone rodinnych domov premaval jeden panacik v M5 – kazdy rozjazd do zakruty s naslednym preradenim na dvojku vyznel viac nez komicky – novacik v autoskole by to zvladol podstatne lepsie
==> MB AMG nedokaze superit s povedzme F360 v zakrutach, ale ponuka komfort na dlhych cestach, aj tuhost na okreskach, preto vacsinou vyhrava porovnvacie testy…
Zdravím, pane Koubku, moc vás prosím, mohl byste mi poslat tu nádhernou fotku M5 na mail nebo poradit, odkud bych si ji mohl stáhnout? Nikde jsem na ni nenarazil, a to je co říct, protože jich mám vážně mraky. Tahle je ovšem luxusní.
Mockrát díky!! Mirek
Nájdeš ju na stránkach http://www.automobilmag.com, konkrétne -> http://www.automobilemag.com/multimedia/photo_gallery/0411_bmw_m5/
díííííky 😉
niet za čo – a možno ti pomôže aj stránka http://www.netcarshow.com/ – naj čo som zatiaľ našiel čo do množstva. Čo do kvality je to http://www.automobilemag.com/, http://www.autocar.co.uk/, atď., ale malé množstvo.
Přesně jak říká většina manuál pro amiky je ta největší blbost co jsem poslední dobou slyšel. Tohle bude auto které bude v Americe přepisovat dějiny 🙂
Asi bych se také divil, že američané, kteří mají automat od padesátých let, si vyžádali zrovna manuál do M5. Jistý čas, když jsem vlastnil BMW 635CSi, jsem denně navštěvoval americké fórum o BMW a nestačil jsem se divit. To, že si BMW ve státech kupuje jistá skupina snobů, kteří chtějí ukázat jen že na to mají, to jsem věděl. Ale existuje také naprosto hardcorové jádro amerických majitelů BMW, kteří okamžitě po uplynutí záruky si začínají veškeré práce na svém autě dělat sami, pořizují si kvůli tomu obrovské garáže a dílenskou výbavu, spousta z nich přestavuje motory na vyšší výkon nebo mění za jiné a královsky se přitom baví. Musím říct, že navštěvovat šestkové fórum na roadfly.com byla jedna z nejpříjemnějších zastávek na internetu. Okamžitě poradili, nikdo neřešil osobní osočování a kraviny jako je tomu u nás.