BMW i8 (2014): mnichovský plug-in hybrid oficiálně představen

44 fotografiíAutosalon Frankfurt

S přeplňovaným benzínovým tříválcem a dvojicí elektromotorů má 362 koní a na stovku akceleruje za 4,4 sekundy.

Diskuze

2 komentáře

    joseph

    To jsou fakt dementi. Audi dělá osmiválcový supersport (i s hybridem), Mercedes staví osmiválcový šílenosti… Jenom BMW dá do „supersportu“ tříválec a baterky. Vždyť i novej Yaris Hybrid-R má větší motor. Přitom stačilo málo – vzít šestiválec z nový M3 a klidně ho napojit na baterky, když to musí bejt. BMW jde do kopru. Dělá jen zbytečný ptákoviny, který nikdo nechce a nepotřebuje, nadšenci z toho prostě nemůžou mít radost, leda maj malý péro a touží po X6. Ale to pak neni nadšenec.

    termix

    Dement seš tu akorát ty, je to jejich zahajovací model, čili je to to samý, jako by ses u pětky divil že jako první kutí nějakou připosranou 520D a ne M5, když podívejte na konkurenci, jak jim bezva jezdí RS6, žejo.
    Mimo to mam snad poprvé za ty léta pluginhybrid kravin pocit, že se tu KONEČNĚ koukáme na budoucnost a opravdovej milník, co předběhl svou dobu o dekádu, o čemž BMW vždycky bylo. Tříválec, co má stejnou (ehm, vlastně lepší) dynamiku jako ta tvoje R8 s osmiválcem? To mi přijde fakt převratný, o dost lepší, než dyby tam nacpali V8 s tim samym elekromotorem o čem píšeš ty. Úplně jinej sport, tohle má evidentně bejt jakejsi supersport při smyslech a teď už jen chybí, aby tomu dali celkem rozumnou cenovku (řekněme do 3,5mio) a fakt tu máme zlomovej model, převratný auto – silný, rychlý, přitom ve všech parametrech „JohnnyThePolarBear“ friendly supersport, a co víc – první v řadě… O tom Mercedes s Audi budou moct se svýma osmiválama jen snít.
    Samozřejmě taky doufám, že kluci z M divize už pilně ladí osmiválec právě pro tohle auto, ze kterýho pak vyhodí i ty elektomotory (a nebo taky ne), ale to nijak nesnižuje zlomovost i8 jako auta, který vybíhá daleko mimo mantinely dnešních sportovních aut, osmiválče:). Ale hlavně je třeba to auto soudit optikou dneška a nadávat managementu BMW do kreténů, žejo. Nemá to nejmíň osmiválec a aspoň miljondevadesát koní, tak je to nutně sračka a vůbec celý BMW patří do hnoje hned vedle Trabantu, to byly taky tříválce, ne?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist