BMW chystá sedmistupňový manuál
BMW M3
Mnichovská automobilka následuje Porsche, připravuje vlastní sedmistupňovou manuální převodovku. Způsob řazení si nechá patentovat.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW M3
Mnichovská automobilka následuje Porsche, připravuje vlastní sedmistupňovou manuální převodovku. Způsob řazení si nechá patentovat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
a dokaze preradit za 60ms ako sekvencna a bez toho aby ste museli v zakrute pustit volant z ruky?
Ak ti ide o rýchlosť radenia tak skus NFS, tam to isto bude aj pod 10ms a nielenže nemusíš dávať ruky dole z volantu ale ani opúšťať byt …
idem mi skor o rychlost jazdy a co najrychlejsie prejdenie zakrut. aku vyhodu ma vlastne manual?
rychlost nie je vsetko…
Nie len kolko, ale aj ako je dolezite 😉
tak ako pilot formule 1 🙂 ked uz sa vyrobcovia snazia vyrobit formule na cesty, tak nech je to cakumprask so vsetkym. ale ak by existovala nejaka vyhoda manualu, mozno zmenim nazor. co by tak mohla byt? rychlost to teda nie je. vyhoda manualu v zapche? dnes su zapchy vsade. nizsia spotreba? rozhodne nie. dlhsia zivotnost? taktiez nie. moznost zmenit viacere rezimy. na manuale? tak aka je teda ta vyhoda? pocit s radenia? stoja vsetky tie nevyhody za to? ale je fajn, ze existuje alternativa. pretoze pocit je niekedy na nezaplatenie.
tak ako pilot formule 1 🙂 ked uz sa vyrobcovia snazia vyrobit formule na cesty, tak nech je to cakumprask so vsetkym. ale ak by existovala nejaka vyhoda manualu, mozno zmenim nazor. co by tak mohla byt? rychlost to teda nie je. vyhoda manualu v zapche? dnes su zapchy vsade. nizsia spotreba? rozhodne nie. dlhsia zivotnost? taktiez nie. moznost zmenit viacere rezimy. na manuale? tak aka je teda ta vyhoda? pocit s radenia? stoja vsetky tie nevyhody za to? ale je fajn, ze existuje alternativa. pretoze pocit je niekedy na nezaplatenie.
tak ako pilot formule 1 🙂 ked uz sa vyrobcovia snazia vyrobit formule na cesty, tak nech je to cakumprask so vsetkym. ale ak by existovala nejaka vyhoda manualu, mozno zmenim nazor. co by tak mohla byt? rychlost to teda nie je. vyhoda manualu v zapche? dnes su zapchy vsade. nizsia spotreba? rozhodne nie. dlhsia zivotnost? taktiez nie. moznost zmenit viacere rezimy. na manuale? tak aka je teda ta vyhoda? pocit s radenia? stoja vsetky tie nevyhody za to? ale je fajn, ze existuje alternativa. pretoze pocit je niekedy na nezaplatenie.
no spravnej ridic by nemel radit v zatacce, spravnou rychlost si ma ridic pripravit pred zatackou, cimz eliminuje potrebu poustet volant z ruky uprostred zatacky. Tim ze radite pred zatackou pri brzdeni, taktez eliminujete potrebu radit za 60ms, bo na to mate spoustu casu. No a za zatackou pri akceleraci mi to manualne mozna bude trvat dyl nez robotu ale dokud nejedu zavod F1 nebo rallye, tak ty 2-3 desetiny nehrajou roli.
A není to jedno, jestli rychleji, nebo pomaleji? Manuál je prostě na klikaté silniččce zábavnější…
v dlhych \“tahavych\“ zakrutach sa radi aj v zakrute. navyse clovek na neznamej ceste nie vzdy vie odhadnut aka ta zakruta skutocne je, takze obcas potrebuje zmenit stupen aj v nej. a prave v tychto pripadoch potrebuje drzat volant pevne v rukach…
Kdyz z nabidky BMW zmizi atmosfericke R6 a V8 tak mi je celkem ukradene kolik stupnu budou nabizet jejich manualy.
Tak Milan to rozseknul :o) Pod to se podepisuji!
Jseš tak zabedněnej nebo co nechápeš na tom, že s manuálem je daleko větší zábava? Koho sakra zajímá, že budu někde na oblíbené okresce pomalejší o 0,5s, možná budu. Ale jízdu si užiju s meziplyny, s krásným mechanickým škubnutím při přeřazení, se zakvílením auta při přeřazování, atd atd. Je to prostě radost z jízdy. Toť vše. Nemam nic proti automatu do města na popojížděčky, ale jinak pro mě nemá smysl. Navíc jsem jezdil s nejnovějšími BMW, kde jejich automaty jsou hodnoceny jako jedny z nejlepších a ani na sportovní režim se neodstranila prodleva, kdy člověk šlápne na plyn a chvíli čeká, než podřadí a zrychlí. To je zase výhoda právě manuálu, vše pod kontrolou 😉
ono ani starý čtyřválce nebyli k zahození, BMW prostě motory umělo… ale teď, kdy BMW má 20 turb, to stojí zanic…
asi jazdime na autach inej kategorie… mne automat dava medziplyn pri kazdom podradeni, co ma za nasledok neskutocnu zvukovu kulisu, ktora by s manualom nebula mozna. radost z jazdy mi prinasa (ak preskocim uz len pouhe nastartovanie) okamzite preradenie po stlaceni packy za volantom. uzavrel by som to tak, ze kazde auto funguje inak a vyrobcovia vedia, preco do niektorych z nich nemontuju manual…
No a jsme zase u toho, já vím, že některé automaty umí dávat meziplyny. Ale opravdový řidič, který se chce za volantem bavit a co možná nejvíce být tím, kdo ovládá auto, tak si meziplyny dává sám. Je to prostě otázkou priorit každého člověka, tobě vyhovuje manuál a máš pocit, že je to zábava. Buďto jsem já takový pacient nebo nevím, ale mě baví auto řídit a k tomu prostě neodmyslitelně řazení patří – bavíme se samozřejmě o sportovněji orientovaných autech, u 760Li řadit fakt nechci :-D. A pokud má člověk to správné auto, je to prostě zábava. Pro mě nejlepší auto na světě Porsche GT2 RS má taky manuál a tam jak říkáš ty, výrobci vědí, proč ho tam dali 🙂