BMW 760i s dvanáctiválcem je zde

20 fotografiíBMW

Dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec se dostal také pod kapotu luxusní limuzíny od BMW.

Diskuze

6 komentářů

    Honza

    Ten motor je mňamózní. Ikdyž vím, že si toto nikdy nekoupím, jsem rád, že jak bmw tak i mercedes udělali 12 válec, který k luxusním limuzínám patří. Hrozně mi vadí současná situace snižování objemů a "dovybavení" turbem. Tady sice turbo je, ale i objem 🙂

    remus

    v 760 turbo není;) je to atmosféra… kdyby tam bylo turbo tak se pohybujeme v ještě trochu jiných výšinách:D odhaduju tak kolem 650k a 800-900Nm…

    remus

    mě už hrabe… ignorujte co jsem napsal:D …ale od Alpiny či jiných tunerů se toho asi dočkáme…

    Honza

    🙂

    milan

    Kdyz vezmu v potaz objem motoru a k tomu ty turba,moc se motorari v Mnichove nepredreli,cekal bych jine hodnoty. Staci srovnat s agregatem v M verzich rady X.

    Petr

    Pochop, ze motor je ladeny pro 7er ne na trhani betonu… ty turba jsou tam pro upravu kroutaku v sirsim spektru otacek … srovnej si stejne vykonny motor v S-klasse od AMG a pochopis … toto ma 750Nm od 1500 po 5250 otacek…a to je tak o tridu lepsi nez u AMG napr. Je potreba se na to divat ze vsech stran … ale urcite se dockame v pripade Alpiny i hodnoty kolem 450kW … ale probuh k cemu:) … limuzina se zrychlenim takovym, ze se pan reditel vzadu pobrinda cajem pri kazdemn seslapnuti pedalu:)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist