BMW 750Li xDrive
14 fotografiíBMW 7
Udělal pohon všech čtyř kol z limuzíny sedmičkové řady lepší auto?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
14 fotografiíBMW 7
Udělal pohon všech čtyř kol z limuzíny sedmičkové řady lepší auto?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak teď nevím, jak je to s těmi předsedy představenstev. Nicméně čtyřkolka se do zimy hodí, přecejen si přiznejme, že zadokolka není na sněhu to nejlepší. Navíc vodit po sněhu takového mastodonta nebude zrovna lahoda bez pohodnu všech kol.
Myslím, že co nevidět má BMW nasadit pohon všech kol i do 740d.
Jednoznačně plus do zimy. Já osobně bych bral x-drive.
čtyřkolka je pro mě osobně naprd. Na hory nejezdím a když už, stejně všude vyjedu, když je aspoň protaženo. A dokonce ani nemusim ve starym bavoru vozit v kufru cement. A za těch 50 tejdnů zábavy a neutrálního vyvážení to fakt stojí.
Bylo by prosim mozne nepridavat do videa tu need-for-speed hudbu? Radeji si poslechnu zvuk toho osmivalce… Diky moc 🙂
jste si jisti že testovaný kus měl integrálni natáčení zadních kol ? jsem si jist že k pohonu xDrive ho nelze použít.
740d xDrive příjde do půl roku 😉
Máte pravdu, samozřejmě neměl. Údaj jsme opravili a za nepřesnost se omlouváme.
jednoho "nedotáčivého a sterilního" pytle.To samé platí o předokolkách.Existuje x aut s pohonem všech nebo předních kol,které jsou x krát zábavnější než nějaké zadokolkové tédéíčko .Když má auto zadní náhon,tak to ještě neznamená,že v něm člověk automaticky zažije nějakou vzrušující jízdu.
Vidíte to obšití kůží? + kvalita zpracování interieru? Toto vozidlo měli na Auto.cz, za kvalitu interieru dali z 10 bodů 9. Kde je jako chyba? :-D:-D
a zapomněli zhodnotit, jak je na tom kufr, na to autoweb vůbec zapomíná 😀
No ale chápeš to jako? 😀
nevim, možná se ukázalo, že to neni kůže z předkožky vorvaně, takže to neni dost luxusní a proto jen těch 9 bodů z deseti
Ty vole 😀 😀
Uz ponekolikate v kratke dobre (stalo se to myslim v Autocaru) si ten novinar, co to pise, neobtezoval zjistit, kolik stupnu vlastne testovany auto ma…
Nedivim se importerum, ze v CZ nechteji moc pujcovat auta novinarum, protoze ta ta kvalita textu, co plodi, je otresna.
nevim, na co narážíš, vidim uvedeno 6 rychlostí a to je podle údajů BMW správně. Pokud vim, osmikvalt se dává jen do nový pětky, pětky GT a do 760i
To je bomba!!! ale ty chromy ve předu a vzadu jsou trochu moc okatý..ale kára nádherná!!!
No prave v textu clanku je zmineno 8 stupnu
Samozrejme pre 99% zakaznikov bude idealne 740d X-drive. Ja poprosim 750i kratku verzi zadokolku a u Hartge si dokupim samosvor 😉
Tady major Kotas, mám dotaz: co je to za bublinu v masce, zhruba pod CZ v registrační značce?
cidlo aktivniho tempomatu 😉
No to bylo první, co mne napadlo. Ale proč to je tak veliký? Kamarád má S-Maxe s aktivním tempomatem a takovou ohyzdnost tam nemá. Není to spíš nějaká kamera?