BMW 750i
17 fotografiíBMW 7
Nástupce kontroverzní minulé sedmičky má menší motory, ale to neznamená, že má nižší výkon. A kolik kamer myslíte, že se v ní celkem skrývá?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíBMW 7
Nástupce kontroverzní minulé sedmičky má menší motory, ale to neznamená, že má nižší výkon. A kolik kamer myslíte, že se v ní celkem skrývá?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
750 byl V12 u předminulé generace, u minulé to byl 4.8is V8!
Tak tak, V 12 byl až motor v 760i a 760Li
Nejspíš byla před před chozí generace myšlena.Nediv se, já bych nedokázal složit ani větu jet v tomto:-)
Ahoj, jede Vam video? Mne se nepodarilo rozjet ani v Mozille, ani v IE7 🙁
taky mi nejede…treba ho tam jeste ani nedali.
Taky mi to nefunguje 🙁
mě to taky nejede
Nejede… se na to nemohu dočkat už…
jojojo mne to ide v poho…
Jo, jede bez problémů (mám Mozillu).
Nejak teda nechapu ten downsizing motoru a "turbing", pres rok jsem jezdil s 750i (generace E38) a i s obcasnou drsnou jizdou jsem mel dlouhodobou spotrebu 13.5 litru. A vy pisete ze u tohoto je problem se dostat pod 15…
A par jinych nez propagacnich fotek by tomu testu taky neuskodilo…
s tými fotkami máš pravdu. také isté sú v časopisoch(min v jednom)
nejede 🙁
Velka spotreba = podtlak v nadrzi? Jezdil jsem s megane cabrio, spotreba 6,5 l/100 km a vzdy po otevreni vicka nadrze to zasycelo. Asi dobre utesnena nadrz a cely okruh.
Je pěknej ale radši bych si koupil M5:-D
No tak toto je vlajkova lod ako sa patri… nadherna, luxusna.. az na tu cenu.. Ale co uz..
Spotrebu vazne nie je co riesit, kdo ma par zbytocnych milionikov, tak aj 8v da poriadne napapat..
Jedine co ma na tomto aute ale vyviedlo z rovnovahy je to nadherne plynule zrychlovanie bez zavahania.. proste krasa:)
U mna to ma pochvalu
Zbastlena ze 4 aut dohromady…Bagla uz sou hnusny.
Video parádní, já v něm slyšel a viděl prakticky všechno co jsem doufal že uvidím. Ve srovnání s až přespříliš neučesanými projevy pana Žáka je tohle video třída. Moc pěkné!
Projev pana Žáka???
mám na mysli jeho písemné projevy
proc ho neporovnavate taky s audi a8?proc jenom s s-klas a lexusom???
Asi preto, ze mnohym ludom sa Audi nezda az prilis premiove, pripadne nedosahuje uroven luxusu, ako spominane znacky. Pre niektorych je to totiz len o nieco lepsi VW. A tiez nepouziva klasicku koncepciu pohonu, co je v tejto triede aut standard.
Je to tak, audi neni moc v nemecku jako premiova znacka a A8 kvalit spominanych modelu nedosahuje, byt je to skvele auto.
Zvláštní, že u nás se nejvíce prodávají A6 a až přijde new A8, tak se dveře prodejců netrhnou… čím to sakra je???
Tezko rict, mozna proste a jen specifikum ceska a dobry marketing audi.
V Německu je A6 taky nejprodávanější.
Tak zase je třeba uznat, že A6 ta nová není vůbec špatná.
Když to bereš takhle, tak Lexus je zase Toyota…
Opět BMW předvedlo jaká umí dělat auta. I když se mi design Chrise Bangla nelíbí, bude to výborné auto. Když se člověk zamyslí nad spotřebou motoru 4.4 při dodržování rychlostních limitů, jen se tají dech. 10 – 11 l/100 km? Paráda. Vím, že majitele spotřeba nijak drásat nebude, ale i tak je to pro inženýry od BMW skvělé vysvědčení. Na konec musím podotknout, že mně trošku "dostala" cena příplatkové výbavy, ale mít ty peníze, asi bych to taky neřešil.
Design BMW ma pod palcem ten Hooydunk, proto se ti to nelibi. Bangleova prace byla mozna kontroverzni, ale ty auta nak vypadaly. Backa byly dycky opticky vyvazeny, ale tenhle mix korejskyho, japonskyho a trochu hypermoderniho designu este nabastlenej bez ladu na sebe v americkym stylu je vodpornej…
Krasne to je videt na minuly 7er (e65) ktera mela nakej styl. Pak ale prisel facelift a ze sedmy byla takova zvlastni nicim nezajimava kara. No a kdo asi delal ten facelift?
Odpornej je sílný slovo, ale jinak souhlasím, že minulá generace byla originálnější.
Víš co si myslím?
Až se v tom projedeš a uvidíš to naživo, pomalu se ti bude vytrácet ta minulá generace. A když k tomu přičteš novou techniku a motory + konečně správnou polohu automatu, nebude co řešit.
Toť můj názor.
súhlasím! mne sa nové BMW nepáčia už od cca 2004 ale to čo dokážu… komu by sa zase to nepáčilo. Napr M5 z 2003, myslim že je E46, s motorom V8 5.0 je designovo super a jej nastupca ovela špatnejší ale to čo ma pod kapotou (V10 5.0) je ovela krajšie! asi o 100 koní krajšie
Mě se teda nejvíc líbí E32, pro někoho možná hranatá, ale já tak prostě vidim klasický BMW…
… jsem čekal snad od té doby, co vyšlo! Video jsem hltal každým smyslem a po celou dobu jsem měl husí kůži. S hudbou to bylo perfektní. Prostě pecka, opravdu. Jsem rád, že jste i kapke omezili ty efekty, které mi tam přišli rušící!
Jinak A8 se vám jako lux limo nezdá? Proč? Není to proto, že jste ji vlastně nedostali do redakce?
Jako u mě je to tak, že A8 je už fakt děda a s tímto se rovnat už asi fakt nemůže.
Škoda, že tam nebyla perida, kdy jste mohli ukázat LED blikače a zvuk motoru kompletně očištěn od hudby atd. Tento motor jsem slyšel v X6 asi před 4 měsíci a musím říct, že pořád vím, jak zní:-) Tak aspoň náznak čistého zvuku tam mohl být vložen.
Jinak bez problému u mě. Jsem byl na to extrémně natěšenej a jsem rád, že jsem se dočkal:-)
Děkuji.
Milá redakce,
mám rád Váš web i články, ale toto byla opravdu hrubá chyba!!! V12 bylo označeno 760i (450 koní) a V8 bylo označeno 740i a silnější verze po faceliftu 750i
A hrubá chyba i pro tebe;)
BMW minulé generace bylo před faceliftem V8 735i a 745i, po faceliftu V8 740i a 750i.
Nepiš nepřesně
Ahoj!
Díky za upozornění, ale tohoto faktu jsem si byl plně vědom už když jsem se příspěvek psal. Možná jsem špatně formuloval, ale píšu tam, že "po faceliftu".
Napsal jsem to takto, protože se v testu zmiňují konkrétně o 750i a té době už bylo BMW po faceliftu a tedy nbízené osmiválce měly označení 750i a 740i.
Omlouvám se za špatnouu formulaci 😉
Ok:-) Jen jsem myslel, že nevíš:-)
V poho potom:-)
jestli chcete vice testu, a mate radi testy Honzy, podivejte se na stranky PUBLIC TV, vyhledejte v archivu AUTOMAG..vysila jednou tydne, vzdy 2 testy, taky patrim mezi lidi, kteri nemaj testu nikdy dost a posledni dobou mi prijde autoweb trosku zmrzlej, jako pocasi..doufam, ze to nebude redakce povazovat, za nejakou spatnou reklamu, ale chceme proste vic 🙂
Po dlouhé době video bez výhrad. Paráda! Hudba skvělá. Neví někdo co to je za hudbu? 🙂
Donna Summer – I feel love
jinak super recenze, moc se mi to líbilo.
kdy bude test Mitsubishi LANCER EVOLUTION X ???dnes sem se nan dival a je to nadherní stroj………
Až na ty autorovy tradiční "newtnometry" ("o" tam nemá bejt) je to video pěkný, aspoň konečně vidim co je to auto z říše snů :-).
Po vyhledání Automagu na Public TV se nabízí otázka proč některé testy odtam (tak 25%) jsou na Autowebu, a proč jich krucinál není víc když už to video je jednou dané dokupy…tady čekáme na každé video téměř měsíc. V čem je problém ?
už to není co to bývylo… přeplňovaný benzíny BMW prostě nesluší….. nejvíc jim šlušely atmosférický V12ky
s designem to už taky de z kopce… zlatý časy BMW 750iL r.v. do 2000….. takový auta by měly vyrábět…. a nemontovat do východního stylu turbo motor a vyrábět v západní evropě…. tohle už není BMW jak ho známe…