BMW 520d (F10)
11 fotografiíTesty automobilů
Čtyřválec v takhle velkém autě? Nebude se náhodou jednat o brzdu provozu? Věřte, že nikoli.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíTesty automobilů
Čtyřválec v takhle velkém autě? Nebude se náhodou jednat o brzdu provozu? Věřte, že nikoli.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“Milujem\“ tie autoweb drifty do kruhu… aspon ze sa netocite bez hlavo s pedalom na podlahe
Zdarvím. Pěkná recenze 🙂 . Jen jsem si všiml malé chyby v tabulce tech. údajů a to přehození maximální rychlosti a zrychlení. ( Nebo aspoň doufám, že jsou prohozené 🙂 ). Díky . Jen tak dál.
Zdarvím. Pěkná recenze 🙂 . Jen jsem si všiml malé chyby v tabulce tech. údajů a to přehození maximální rychlosti a zrychlení. ( Nebo aspoň doufám, že jsou prohozené 🙂 ). Díky . Jen tak dál.
nejsou… však píšou že je ten motor trochu malý ne? 😀
a jak tohle bmw jezdi na snehu? Nemyslim to utocne, jen se ptam zda se s nim da jezdit i v soucasnych zimnich drsnych podminkach…
diky L.
Určitě dá, když se dá jezdit i s 530d nebo 750i
No ono to zase není tak jednoduché, udržet plynulý drift aspoň 90°…
No ono to zase není tak jednoduché, udržet plynulý drift aspoň 90°…
ani dát na autoweb neduplicitní příspěvek není jednoduché 🙂
Je třeba mít zatíženou hnanou nápravu a dobré gumy, pak to jde. Ale větším limitem je nízká světlá výška a absence samosvoru, jakmile si auto sedne na břicho, můžu jít pro lopatu.
Manazerska limuzina, co udelala veliky pokrok. Osobne preferuji manual, ale ZF automat vrele doporucuji. Dvoulitr diesel jsem nemel moznost vyzkouset, osedlal jsem nejsilnejsi diesel v nabidce a to 535d. Papirove hodnoty se zdaji velmi lakave, v realnem provozu dynamiku tolik nevnimate. Co se tyka spotreby, tak kdyz budete sportovne naladeni, tak pocitejte pres 15l/100km. Adaptabilni tempomat odemne dostal jednicku s hvezdickou. Brzdy bych trosku pohanel, ale mel jsem ho obuty na zimnich pneu a uz dost svitilo slunicko. I kdyz plne deaktivujete elektronicke pomocniky, tak mate pocit, ze vy ovladate auto a ne ono vas. Podvozek ma za jedna! Cista vyvazenost. Bohuzel cena zakladniho modelu a bezne objednane specifikace je dost rozdilna:-(
Daniel
Ty mas 520d F10? A ano, souhlasim, gumy rozhoduji o vlastnostech na prvnim miste, ale s tim zatizenim zadni napravy nesouhlasim.
Daniel
Asi ani ten zaklad nepojede vubec spatne. Na netu jsou videa kdy spolu zavodi 520d s minulou 530i a jsou na tom prakticky stejne.
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru