BMW 320si

24 fotografiíBMW 3

Jak může člověk se zdravým rozumem říkat „juniorská M3“ autu, které má objem motoru pouhé dva litry?

Diskuze

24 komentářů

    palo

    mne tie videa nejak nejdu stiahnut, ani jedno.. vzdy to sekne a rychlost je hrozna.. je chyba umna?

    w00t

    zrejme to jeste uploadujou

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Za technické potíže se omlouváme, dnes se přestěhoval celý autoweb včetně redakce i serverů, takže ještě ladíme. Videa jsou nicméně na serveru už nahraná, čili jde o problém na odchozí lince. Nahlásím to technikům.

    Tímto děkuji i za upozornění na překlep. Automatická oprava ve Wordu je děvka.

    w00t

    dobry napad by byl nahravat videa i na youtube.com, at vam odpadne starost. a lidi se na ne budou moci koukat "beztrestne" i v praci

    Smoothy

    to je teda nápad… Kdo by se na tu kvalitu z Youtube koukal? Možná ty…

    w00t

    mozna tech 22 milionu uzivatelu Youtube, co myslis? nemyslel sem videa JEN na YT, ale I na YT

    palo

    ale tym by ziadne starosti neodpadli, naopak 😉

    .

    .

    w00t

    Ve 4250 otáčkách vrcholí točivý moment kulatou hodnotou 200 Cm.

    dva metry kroutaku, dobry 🙂

    Dalibor

    Tohle je pravé BMW pro řidiče! Auto s původní firemní filozofií! Takhle má vypadat (a hlavně jezdit) správný bavorák! Super auto! Díky za tenhle test a video.

    Elsin

    Jestli se 320si může někdo nazvat juniorskou M3 záleží především na tom, jak se na opravdovou M3 dívá. Pokud to je pro něj ohromující ryhlost, neustálý přebytek výkonu a image, pak určitě ne. Ale pokud jde o pocit rychlosti, vrchol řidičského potěšení a dokonalá vyváženost, pak bych se prostě toto auto juniorskou M3 nazvat nebál. Je jasné, jaké hodnoty u auta upřednostňuje Honza Koubek a proto se i trochu divím, že to nakonec nenapsal naplno…nebo si to nemyslíte?

    Nick

    tohle byl snad nejlepší test tady na autowebu a ještě k tomu 320si,fakt boží pro mě jako obdivovtele bmw a 318is je to nirvána

    Alf

    Naprostá pravda, lepší článek jsem dlouho nečetl.

    Petik

    Dneska jsem toto auto v cervene vyzkousel na akci WARM UP 2007 na AMD v Brne. Kdyz jsem vybiral auto s kterym pojedu, tak toto me pritahlo nejakou magickou silou. Nemelo zadnou znacku motorizace. Po otevreni dveri vykoukl napis 320si a to uz jsem tusil ze volba byla dost dobra. No a na okruhu to byla jedna podvozkova pohadka. A presne jak popisuje autor bylo prvni kolo: brzdils moc brzo, jdes dovnitr moc brzo, pridej driv plny plyn na vyjezdu, …

    4

    Tak to jsem jezdil ve stejnem:-) A musim rict ze to je pohadka. Tolik informaci z volantu, tolik prilnavosti, tolik otacek… Proste laska na prvni pohled/poslech. Stravit v nem na okruhu den a byl by ze me o 100% lepsi ridic. Byla mnohem lepsi nez 130i a na rovince jen o chlup pomalejsi a instuktor v 530d me vylozene hodne brzdil (a to jezdil hodne z ostra). Krasne vyvazene auto, pohadka, vic uz nechci:-)

    Petik

    Netusis, jestli se da napriklad na 330d nebo standart 320i (bohuzel 320si uz asi nikdo neprodava) naroubovat za priplatek takovy podvozek? Nebo ten M-paket obsahuje jenom nejake vnejsi prvky?

    4

    no podvozek by mel byt standartni,takze jakakoliv trojka v M-paketu by mela mit stejny.Jinak to ma jeste brzdy z 330i. A na http://www.mobile.de je 320si-cek nejmin 40 a to od necelych 800tisic s kilometry do 10.000…:-)

    SkylineGT-R

    Ak si chce nadseny vodic kupit trojkovy bavorak ale trva na 6-valci, co musi v pripade 330i oproti 320Si okrem pocitu vynimocnosti obätovat? Snad mensiu nedotacavost danu lahsim motorom? Podvozky su rovnake (M-paket),takze len ma napadla otazka, preco je tento model pre Vas o tolko lepsi ako 330i, ktore ste testovali. (bol to sice kombik s automatom a mnozstvom tazkej a zbytocnej vybavy).

    MMira

    je to jednoduché – 320si je lehčí minimálně o 200 kilo (oproti sedanu bez rozsáhlé výbavy, oproti combi s automatem o 300 kilo). navíc má jinak poskládanou převodovku (330i má dlouhé převody). bohužel jsem se s 320si, byť jsem se hodně snažil, zatím nesvezl, takže nemůžu sloužit reálnými dojmy, ale vůbec nepochybuju otvrzeních, že z hlediska jízdních vlastností je to vynikající auto. to se bohužel o 330i byť s M podvozkem prohlásit nedá.

    SkylineGT-R

    Katalogovy rozdiel hmotnosti 320i 330i je 120 kg, co je samozrejme dost. Obycajna 320i vazi 1435 kg, tak neviem, kde 320Si userilo 85 kg okrem karbonoveho veka ventilov, ked ma este seriovo tazsie 18" kolesa. Inak ja by som dal prednost 320Si uz len preto ze nema Valvetronic, reakcia 330i na ubratie plynu je velmi nesportova (chvilu este drzi otacky).

    Typer

    Nebranil by som sa 🙂

    E46

    Skvěle napsaný článek, vinikající auto, ani na chvilku bych se nerozmýšlel a chtěl bych ho vlastnit. BRAVO!

    gwarlek

    vicky z fifth gear namerala tomuto autu 1,1G!!! 1,1G! vysvetlite si to ako chcete

    LuKaS

    Je jedno ze motor dosahuje 175 koni hlavna vec ze ma nalepku BMW

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist