BMW 320d xDrive Coupé
15 fotografiíBMW 3
Věřte nebo ne, tohle je typické BMW dnešní doby – s dieselem, čtyřkolkou a automatem.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
15 fotografiíBMW 3
Věřte nebo ne, tohle je typické BMW dnešní doby – s dieselem, čtyřkolkou a automatem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Safra, to je to s nami tak spatne? :-)) Kdo si chce vychutnat sportovni zazitek na 100 %, prece nepujde do 4×4. Teda pokud nebude clovek jezdit rally.
Uf, predstavil jsem si jen kratce formuli 4×4 :-))
Možná je to tím, že velmi podobně postavené auto mám doma, ale tenhle článek je naprosto přesný!
Každá fanda aut má rád asi menší a živé benzínové auto, ale když máte tu možnost koupit si výše uvedené BMW, tak zjistíte, že vůbec není špatné s ním denně jezdit, ba naopak, je to úplně skvělé:D…jen ten stísněný interiér je k vzteku.
stísněný? buď si v něm neseděl, nebo máš 2,5 metru a 180 kilo…
přesně tak, asi v něm nemohl sedět. Máme doma 3 coupe, konkrétně 325xi a je to skvělé auto, pohodlné, rychlé, na coupe velmi prostorné…jen ta spotřeba..
BMW 3 je urcite dobre auto, ale neni bez chyb a vety typu "Cítíte z toho nikoliv opomenutí vývojového týmu, ale pečlivě spočítaný záměr." jsou fakt smesne. Ac mam clanky p. Cervenky rad, tak tento by mel byt prerazen do sekce placene inzerce.
No nevím, podle mě chtěl prostě jen upozornit na to, že i takovým věcem se někde ve vývojovém oddělení věnuje tým lidí, který se snaží o to, aby auto vibrovalo přesně tak, jak spočítá nějaký profesor s pěti titulama před a pěti za jménem. Pracuju u jedné subdodavatelské firmy a to byste nevěřili, jaká věda se konkrétně u BMW dělá okolo takové zdánlivé maličkosti jako rozmístění a úhly osvětlení interiéru. Oni opravdu převádějí subjektivní pocity uživatele do šílených matematických vzorců.
Ano, přesně to jsem měl na mysli.
Jinak pokud jde o tu zmínku o placené inzerci, podobné reakce bývají na recenze vozů BMW zcela běžné. Nejen na autowebu a dokonce nejen v Česku.
Podívejte se na to takhle: Za rok vystřídám určitě sedmdesát aut, možná víc, stejně jako každý v tomhle oboru. Na dobrou polovinu z nich bych nejraději hned zapomněl. A pokud už se stane, že nějaké auto vracím skutečně nerad, chci, aby to čtenář z článku pocítil.
Slo me spise o to, ze se snazite s nevyhody delat jakousi prednost – BMW 320d znam, ikdyz ne toto konkretni kupe, a motor rozhodne nepatri mezi nejkultivovanejsi na trhu – to snad jako novinar, ktery mnoho aut vystridal uznate. V BMW by urcite byli radi, kdyby auto bylo bez vibraci, ale hold udelali kompromis mezi vykonem, spotrebou, kultivovanosti a cenou – vzhledem k tomu, ze vetsi duraz jak BMW, tak pravdepodobne jeji zakaznici davaji na vykon a spotrebu, dopadlo to, jak to dopadlo – nemam to BMW v zadnem pripade za zle. Jen me vadi styl, jakym jste to podal. Ono takove 1.9TDI PD melo ty vibrace urcite taky spocitane :).
Clanky pana Cervenku mam rad a nikdy som Vas neobvinoval so zaujatosti, ale tentokrat suhlasim s Mirdusom. Pritom ide len o tu jednu vetu, ktora to kazi, ale naozaj posobi dost neprofesionalne. Urobit s v podstate jedinej nevyhody "peclive spocitany zamer", to uz je prehnane. Motor ma nadstandardne parametre, ale vibracie rozhodne nie su prijemne.
Venuju kazdej malickosti pozoronost a predsa su poruchove… V com je chyba ???
O skvělé ovladatelnosti, čistotě řízení a nádherně vyváženému chodu všech pedálů je zbytečné se zmiňovat, protože přítomnost těchto vlastností u BMW je stejně samozřejmá jako jejich absence u Audi.
Skvělé :-))) "Thumbs-Up"!!!
Dneska se to tu hemží samými poety :-)))
To byla úžasná připomínka od pana Červenky….dávám palec nahoru! 🙂
Vsechny ty vlastnosti o kterych tu basnis,to nemyslis testovany model,ze? Diesel s automatem.
to je napsáno v textu
palec nahoru… :))
Vyváženost všech DVOU pedálů :-))
Potesil ma tento clanok na E92 "320cXd". Pekne napisane. Mam E46 320cd ale s tou spravnou konfiguraciou – manual a zadokolka,M podvozok 😀 nachipovanu na 135kw a 420Nm. Na suchej ceste je ako kamen vystreleny z praku, v zakrute ako ziletka. Ale chapem ze si niekto kupi xdrive lebo na vode a snehu je to dost nevypocitatelne ked sa do kolies oprie turbo. Urcite dalsie BMW bude atmosfericky benzin R6 alebo V8 :DD. Zimne rana maju 4 valce velmi neprijemne..
Řidiči kupují BMW, uživatlé zase AUDI…
Asi v září tohoto roku jsme skladem objevili E90 320d Manuál M-paket, ideální vozítko. Je ale pravda že bylo ojedinělé. Zbytek všechno 320xd Automat…a pokud ne celý zbytek tak 95% co se týče 20d…
článek je fajn a mně třebas vibrace nevadí. Je to sice takové divné když se řadicí páka třepe, ale má to něco do sebe, vím o tom že motor běží 🙂
bmw je top,vím to..věřte mi.