Bloodhound SSC: maximální rychlost 1609 km/h!
12 fotografiíSSC
Nadzvukové auto chce dosáhnout na rychlost 1 000 mil za hodinu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
12 fotografiíSSC
Nadzvukové auto chce dosáhnout na rychlost 1 000 mil za hodinu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zatím těnto pánům moc nevěřím, je to běh na dlouhou trať. Chcou překonat rekord o dost velký skok. Ale fandím jim, je to pěkná náplň práce…
Beruc v uvahu problemy ake mali pred par rokmi s Thrust SSC, tak je to poriadne abiciozny projekt. Naviac sa mi okamzite vybavili prednasky z aerodynamiky…
Drzim palce chlapcom palce…
Já jim věřím. Když zkonstruoval thrust ssc, který neměl pri jízdě žádné problémy, tak to jsou určitě páni na svém místě.
Navíc tryskový motor v kombinaci s raketovým to je tolik výkonu, že to překoná aerodinamický odpor. A jestli se jim to povede, tak to nebude o mov pomalejší než stíhačka.
Chystaná f-35 lightning II dá kolem 2000km/h a dassault rafale něco přes 2000km/h. To už není moc veliký rozdíl.
stihacka ale najezdi po zemi… 😉
no a tych 2000km/h nie je nijak zavratna rychlost – v sucasnosti lietaju aj podstatne rychlejsie stroje…
…ale pri dnesnom stave a moznostiach riadenych striel uz nejde ani zdaleka iba o rychlost ci manevrovatelnost stihaciek, rozhodujuce su ine faktory…
Dnes jde hlavně o technologie. Jinak stíhačka má ve vzduchu podstatně lepší podmínky než tohle tryskové "auto" na zemi.
Tření, odpor atd…
hlavny problem su vibracie – lietadlo ma pod sebou makky vzduch, auto nie…
No to si snad dělají legraci. Při dnešních cenách ropy a když američané kupují Smarty ve velkém si tihle pánové dovolí jezdit na SSC? To by mě zajímalo jestli taky zveřejní jaké má tohle vozítko emise C02 na kilometr. A pokud ne, tak by se to mělo spočítat a zveřejnit na stránkách Strany Zelených. Vždyť jen obyčejné 110 000 koňové Thrust SSC žralo 18 litrů za sekundu (asi 5500 l/100 km). No to jsem zvědav, jestli tohle bude ještě horší. Proč to auto neudělaj třeba hybrydní? Nebo na vodík?
Nice one, dude 😉
raketove motry byvaju vacsinou na vodik [okrem tuhych]
Souhlas, překonat 1000 mil za hodinu s Priusem, to je teprve výzva 🙂
Jinak držím palce, ale vzhledem k tomu, jak dlouho trvalo pokoření rychlosti zvuku, bude to běh na hodně dlouhou trať.
Tak, kdybychom vypustili Prius ve stratosféře, možná by těsně před dopadem na zem rychlost zvuku překonal… 🙂
Ten šel 😀
je to zajímajvé, bude tady i videorecenze?