AUTOTEST: Škoda Yeti 1.8 TSI 4×4
Škoda
Hodí se kultivovaný čtyřválec se skvělým průběhem výkonu, ale přeci jen skromným objemem pod kapotu nejméně aerodynamického auta v nabídce Škody?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda
Hodí se kultivovaný čtyřválec se skvělým průběhem výkonu, ale přeci jen skromným objemem pod kapotu nejméně aerodynamického auta v nabídce Škody?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tenhle motor je skvělý,tichý,pružný a dynamika solidní,jenže spotřeba se přinejlepším pohybuje kolem 10l v běžným provozu při dodržování předpisů se dá možná za 8l ale níž těžko a v yetim to bude asi ještě horší.Tsi motory jsou dobré ale žravé.
V yetim bude u většiny řidičů jasnou volbou diesel. 1.2Tsi taky není špatný motor ale v yetim to bude žrat a trochu bych pochyboval o jeho životnosti přeci jen yeti není žádný drobeček a ten motor bude pod větší zátěží.
pánové, co ty překlepy ? Není to škoda, když podle mně nejlepší tuzemský server o autech, má v hned v hlaviččce 2 překlepy ?
co se ti nelíbí? skromná ojem?
Střední cesta 1.4 TSI.
Na TSI motorech se mi naopak libí, že můžete v mezích daných objemem motoru značně ovlivnit spotřebu stylem jízdy. Tedy pro jizdu po městě to moc není, tam je styl daný. Když ale chcete jet úsporně, motor si vás vychová 🙂 A není to hlavně o rychlosti, ale spíše o řazení.
Tohle má do testu mně známých z AT hodně daleko..
Asi největší humor je srovnání s TDI 81kW 🙂
A prej po dálnici za 7 :-)) ještě větší humor. Takže buď to bude 130 kde to bude za 7 ale TSI za 8 nebo to bude 150, kde tsi za 10 a tdi za 8,5 (vlastní zkušenost)
Tiguan TSI 110kW jezdí dálky po okreskách za 7,5l v tempu. Dálnice jsou pravd horší 9,5.
Tohle má do testu mně známých z AT hodně daleko..
Asi největší humor je srovnání s TDI 81kW 🙂
A prej po dálnici za 7 :-)) ještě větší humor. Takže buď to bude 130 kde to bude za 7 ale TSI za 8 nebo to bude 150, kde tsi za 10 a tdi za 8,5 (vlastní zkušenost)
Tiguan TSI 110kW jezdí dálky po okreskách za 7,5l v tempu. Dálnice jsou pravd horší 9,5.
pres dva roky jezdim se superbem TSI 1,8 DSG. spotreba v zime na 16kach cca 7,5-8, v lete na 17kach o pul az litr vic. zalezi jak se tomu naklada, pri dalnicni 160 tech 9 da (nad 200 kmph si to bere pres 20), pri klidne jizde po okreskach se da klidne dostat pod sest.. neni to tedy tak hrozne. Myslim ze je to rozumna motorizace, ma dostatek vykonu na predjizdeni, ale ne zas tolik aby se to dalo honit – nad 220 kmph se tomu uz moc nechce, vykon uz chybi. Pri osazeni 5 lidi a naklad uz je videt ze ma co delat. Nicmene pri jizde jeden dva lidi je to celkem pohodlny a kultivovany dalnicni expres, na protahovani okresek je to prece jen ponekud dlouhe auto.
ale domnivam se ze hlavne ve spojeni se 7st DSG ma ten motor smysl.