autoweb.cz > autosalon > Autosalon Ženeva > Fioravanti: koncept pro Ženevu
Fioravanti: koncept pro Ženevu
Karosárna, resp. výrobce konceptů Fioravanti, je společnost proslavená tím, že své tiskové zprávy pojímá vskutku minimalisticky. Ta, kterou jsme dostali ke konceptu Thalia, má tři krátké odstavce. Ne, že bychom si stěžovali, není větší nuda, než se prokousávat osmnáctistránkovou zprávou k faceliftu Mahindry Bolero, která vám nakonec sdělí, že nejpodstatnější změnou je zvětšení zadních směrovek o 2 mm. Ale aby to zase nedopadlo tak, že za dva roky dostaneme tiskovou zprávu „Fioravanti. Ženeva. Thalia Concept.“
Zatím to ale tak špatné není, takže jsme se kromě nákresu, který nám v redakci něčím připomíná nákresy „aut budoucnosti“ z časobisu Abc v osmdesátých letech, dozvěděli i několik podrobností. Fioravanti prohlašuje, že bere na vědomí nové výzvy, plynoucí z potřeby chránit životní prostředí a chce hledat alternativní zdroje energie.
Koncept je prý výsledkem studie nového vozu, jehož architektura umožňuje spojení nejposlednějších alternativních pohonů a tedy kombinuje inovaci a eleganci. O jaké konkrétně zdroje jde, jsme se však ze zprávy nedozvěděli. Zato jsme si ale přečetli, že stavba vozu umožňuje i zadním cestujícím zážitek „z první řady“, protože zadní sedadla jsou položena výš a ve střeše je druhé čelní sklo. Což je nakonec docela dobře vidět z nákresu, takže ten odstavec je zbytečný. Aha. Takže vlastně…
Fioravanti. Ženeva. Thalia Concept.
Honza Koubek