třetí reklamace vozidla

Dobrý den pane doktore. Rád bych Vás požádal o radu ohledně třetí reklamaci stejné závady u nového auta. Auto jsem zakoupil v r.2010( v současné době najeto 40.000km) a je u něj prodloužená záruka (v ser.knížce je uvedeno plná záruka do r.2017). Před rokem se objevila závada a to silné praskání a rupání v přední části auta a to při brždění a současném zatáčení. Dvakrát jsem tuto závadu reklamoval u autorizovaného servisu. V rekl.protokolu vždy uvedeno – popis závady, popis provedených prací(převážně, že něco rozebrali a vyčistili a dále že závada odstraněna a zkušební jízda se zákazníkem). Stejná závada se však po nějaké době a ujetých kilometrech objeví znovu. Rád bych se tedy zeptal jak je to u vozidel s třetí reklamací stejné závady. Mám právo na odstoupení od smlouvy, vrácení pořizovací ceny nebo výměnu vozidla ? Jakým způsobem bych měl postupovat a případně, že mám nárok na odstoupení od smlouvy musím své právo uplatnit u konkrétního prodejce nebo můžu u jakéhokoliv autorizovaného dealera ? Děkuji za odpověď

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-1-cast-nove-auto/15190

26.9.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist