reklamace závady

Dobrý den, pane doktore Berane,
vinou výrobní vady, která nebyla zjištěna a odstraněna během servisních kontrol v záruční době, ani při prohlídkách před zimou a po, došlo k prodření hadice v místě dotyku od chladiče k motoru o osazení trubky od serva v místě přecházející do husího krku a do nádobky serva. Navíc se hadice na druhé straně opět přímo dotýkala spony na sousední hadici, což svědčí o chybné montáži, jak je zřetelné ze snímku.
V důsledku prodření hadice během jízdy došlo k úniku chladící kapaliny s následkem přehřátí motoru a poškození těsnění pod hlavou.Oprava v servise byla vyčíslena částkou 8773 Kč.
Mohu prosím dle vašeho názoru požadovat náhradu škody po záruční době po prodejci nebo dovozci vozu? Děkuji.
S pozdravem
Karel Škrabal

Odpověď

Pokud se ta vada vyskytla po záruční době, tak ji nemůžete uplatnit v žádném případě.

29.2.2016 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist