Reklamace vozu

Dobrý den, v září jsme prodali auto, mělo vady a všechny byly řádně sepsány. Kupující někdy na podzim boural (auto jsem bourené neviděli ale sdělil nám to telefonicky), byl v servisu a nyní mi došel po 5ti měsících dopis že objevil skryté závady na vozidle a že chce po nás 20tisíc. Jedná se o vadu typu: nefunguje zadní vyhřívání okna, prasklý úchyt pravého zrcátka, nefunguje pás. Máme tuto situaci řešit přes právníka? Má prej fotografie a nějaké papíry od servisáka (staré z října) o nefunkčnosti pásu. Nad tím tedy vysí velký otazník proč nefunkčnost pásu neřešil už v tom říjnu. Ještě před prodejem jsme na jeho přání nechali spravit servořízení a v reklamaci píše že je oprava „nevyhovující“. Nerozumím tomu pojmu. Auto jezdí dál, i 300km denně, na to mám svědky.
Děkuji za radu Alena

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-pri-prodeji-aut-spotrebiteli/

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-u-ojetych-aut/

24.2.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist