autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > Reklamace vozu
Reklamace vozu
Dobrý den, v září jsme prodali auto, mělo vady a všechny byly řádně sepsány. Kupující někdy na podzim boural (auto jsem bourené neviděli ale sdělil nám to telefonicky), byl v servisu a nyní mi došel po 5ti měsících dopis že objevil skryté závady na vozidle a že chce po nás 20tisíc. Jedná se o vadu typu: nefunguje zadní vyhřívání okna, prasklý úchyt pravého zrcátka, nefunguje pás. Máme tuto situaci řešit přes právníka? Má prej fotografie a nějaké papíry od servisáka (staré z října) o nefunkčnosti pásu. Nad tím tedy vysí velký otazník proč nefunkčnost pásu neřešil už v tom říjnu. Ještě před prodejem jsme na jeho přání nechali spravit servořízení a v reklamaci píše že je oprava „nevyhovující“. Nerozumím tomu pojmu. Auto jezdí dál, i 300km denně, na to mám svědky.
Děkuji za radu Alena
Odpověď
Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.
http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-pri-prodeji-aut-spotrebiteli/
http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-u-ojetych-aut/