reklamace skryté vady

Dobrý den, v srpnu 2015 jsme si koupili v autobazaru vůz Grand Scenic 2007. Nefungovlala klimatizace a bezklíčové otevírání. To jsme věděli.
Nechali jsme ve voze provést udržovací servis- výměny kapalin, filtrů, brzd,rozvody… V říjnu přestaly fungovat stěrače, jelikož to v servise nešlo opravit- nemohli zjistit příčinu, zajeli jsme do autorizovaného servisu a nechali provést diagnostiku. Při té bylo zjištěno, že se vůz skládá ze dvou VIN CODU- v palubní desce -palub, počítač je z jiného vozu a elektronika se tedy „neposlouchá“ se zbytkem vozu- i proto ta nefunkčnost bezklíč.otevírání… Ještě bylo zjištěno, že je špatný ventil ERG- neměla by projít technická kontrola, přesto na voze v únoru údajně provedena byla.( žel že ve velké TP žádné razítko není- prodejce tvrdil, že nemusí být, že je to duplikát) Dále v říjnu bylo zjištěno zatékání do kufru- nevíme odkud…
Vůz jsme odvezli zpět do bazaru na reklamaci,kde nám řekli, že mají smlouvu o komisním prodeji s člověkem který to prodával a musíme čekat, protože oni si ty závady ověří….
Chtěli bychom vůz vrátit, protože se obáváme dalších problémů s elektronikou….
Jakou můžeme prosím použít argumentaci při  přépadném vrácení vozu- máme šanci,když je to z komisního prodeje o kterém jsme ale nevěděli – smlouvu žádnou nemáme, pouze s autobazarem – fakturu.
Reklamujeme tyto tři skryté vady:
-dva VIN CODY
-zatékání do vozu( spodem- do kufru)
-chyba – ventil ERG

Moc děkuji za radu jak postupovat, pokud prodejce nebude chtít vůz zpět.

Přeji pěkný den

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/obcansky-zakonik-nove-odpovednost-za-vady-u-ojetych-aut/

9.11.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist