Reklamace opakované závady na autě

Vůz Hyundai ix20 uveden do provozu 8.4.2011, zakoupen 21.6.2011 v AAA autobazaru, stav km: 2640. 1.2.2012 první servisní zásah-servis Šrámek Plzeň-závada: únik chladící kapaliny, opraveno: jako vadně nasazená spona. 5.4.2013 v rámci garančního servisu-servis Šrámek Plzeň- poukázáno na klesání chl.kapaliny-opět kontrola hadic a spon. Druhý servisní zásah po zcela uniklé chl.kapalině z expanzní nádobky 14.6.2013-servis Šrámek Plzeň-opraveno: výměna těsnění pod hlavou. Třetí servisní zásah 1.4.2014-prázdná expanzní nádobka-po písemné korespondenci s centrálou Hyundai v Praze-servis Běhounek Plzeň-opraveno: výměna těsnění pod hlavou.
V současné době hladina v expanzní nádobce na minimu a můj dotaz zní, jak dále postupovat, zejména s kým komunikovat a jakou formou? Vše je zdokladováno v rámci autorizovaného servisu(historie vozu dle VIN) Děkuji za pomoc. MV

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

12.1.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist