Reklamace čelního skla

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně reklamace poničeného čelního skla – poničeno škrabkou zakoupenou na benzince, škrabáno pouze 2x a viditelné množství škrábanců, nadále již používán rozmrazovač skel.
Vůz VW GolfVII, zakoupen 7/2014 jako předváděcí vůz, cena téměř 500.000.-Kč, auto financované přes Škofin, smlouva zahrnuje prodlouženou 4 letou záruku na auto.
Jak píši, auto má viditelné množství škrábanců, reklamováno u prodejce, který sám po vyzkoušení škrabky konstatoval, že to ještě neviděl(ihned další škrábance), ale že na sklo se žádná záruka nevztahuje, vyrábí ho jiná firma a do vozů VW se pouze montuje, prý je reklamace nemožná a právně nevymahatelná. Hlava mi to nebere, zda je to opravdu nenárokovatelné, auto tvoří celek a pokud je sklo viditelně závadné, přece by měl vzniknout nějaký nárok na náhradu nebo výměnu? Lze nějak poradit na základě těchto pár informací, zda se pustit do právních tahanic – žádný konkrétní papír v ruce nemám, vše proběhlo ústní formou.
Děkuji a přeji hezký den. D.K.

Odpověď

Reklamovat lze samozřejmě kteroukoliv část vozidla, pokud je vadná, ale otázka zní jinak – je vadné to sklo nebo ta škrabka? Já bych doporučil koupit jiné škrabky a pokud sklo nebude poškrábané, tak je vada ve škrabce. Pokud bude, tak ve skle a podle toho směřoval uplatnění svých nároků.

27.1.2015 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist