Reklamace

Dobrý den, pane doktore, byl jsem účastníkem dopravní nehody v pozici poškozeného. Na doporučení pojišťovny jsem automobil dal do jejího smluvního servisu, nikoliv autorizovaného jak jsem se domníval, že by to mělo být. Oprava dopadla tak, že díly mají jiný odstín než je původní a vrchol všeho bylo, že tato jiná barva odpadává a tento díl začíná reznout. I pracovník firmy vyřizující reklamace na pojišťovnu uznal, že díl není nový, ale je pouze opravený. Pojišťovna reklamaci uznává, ale chce abych zajel s autem do téhož neautorizovaného servisu. Což já odmítám! Prosím Vás tedy o radu, jak tento spor s pojišťovnou vyřešit a jestli mám šanci prosadit si nyní autorizovaný servis. Předem Vám děkuji za radu!

Odpověď

Pojišťovna Vám nemá co mluvit do toho, kde si auto necháte opravit. Kam to dáte, to je Vaše věc a povinností pojišťovny je uhradit náklady opravy.

31.10.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist