Rád bych se zeptal, na jakém

Dobrý den,rád bych se zeptal, na jakém principu funguje chod úsporných motorů, které dokáží vypínat provoz "nepotřebných" válců a v momentu potřeby je okamžitě uvést. V podstatě jsem se doslechl o dvou zajímavých principech; jednak jde o zpravidla malé a úsporné motory přerušující svoji práci v případě zastavení vozidla (např. před křižovatkou), jednak jsou to velké motory vyřazující při nepotřebě vysokého točivého momentu část válců.Myslím, že obojí jsou to chytré a uznáníhodné nápady, vrtá mi však hlavou vlastní práce toho kterého systému. Jakám způsobem je stále opakovaně startován motor v prvním přápadě? Jedná se třeba o pomoc nějakého setrvačníku, nebo jde o standardní "zásah" klasického elektrického akumulátoru? A jak výrobci docílí prosazení úspor nad negativy v případě druhém?Za odpověď předem děkuji 😉

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist