Prosím o váš názor.

Vážený pane doktore, prosím o Váš názor. 07.03.2011 jsem uzavřel v bazaru povinné ručení u Allianz. Celou částku jsem uhradil 11.03.2011. Dne 10.06.2011 mi prišel z Allianz pojišťovny (obyčejně) dopis, kde mi sdělují, že nemají podepsaný papírový originál pojistné smlouvy a že „s jistotou nevíme, jestli jste řádně uzavřel pojistnou smlouvu…“. A že do 14-ti dní chtějí zaslat kopii této smlouvy. Jinak že data budou znehodnocena atd. a že by nemohli pokládat pojištění za platně sjednané. Docela nechápu tento postup – pokud jim chybí podepsaná smlouva, měl jim ji zřejmě poslat bazar. A teď dotaz – má na něco takového pojišťovna právo? Představa, že by mi dopis nepřišel či bych byl služebně mimo republiku mě docela děsí. To by asi ČPK měla radost (vůz má 6tun – 130 kč/den ). Kde jsi lze na postup pojišťovny stěžovat? Díky moc za Váš čas. M.K.

Odpověď

A máte originál podepsané smlouvy? A má ho pojišťovna?

21.6.2011 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist