Při psaní mého dotazu mi to

Dobrý den.Při psaní mého dotazu mi to vypadlo a nevím jestli neúplný dotaz odešel.Tímto se omlouvám a píši jej z nova.Při odbočování na křižovatce do prava na obslužnou komunikaci došlo na vozovce široké 6,2m ke střetu ve vzdálenosti 13,5m za VBM a 3,5m od kraje vozovky protijedoucího os. vozidla a 2,7m od mého kraje vozovky. Postavení vozidel po nehodě, mé 20m za VBM a protijedoucí 4m za VBM. Protijedoucí vozidlo objíždělo složené dřevo o šířce 1m ve vzdálenosti 6 – 9,5m a šířce 0,5m ve vzdálenosti 15,3 – 17,9m. Jsem uznán vinným z par. 11 odst. 1 zákona č. 361/2000 sb. a naplnil jsem skut. podstatu přestupku ve smyslu ustanovení par. 22 odst. 1 písm. 1) zákona č. 200/1990 Sb.Ukládá se mi sankce podle ustanovení par. 22 odst. 9 zákona o přestupcích. Toto rozhodnutí vychází z posudku znalce, který uvádí,dle dokumentace policie ČR a výpovědí účastníků dop. nehody – nebyly žádné brzdné dráhy, že pokud bych kopíroval pravým bokem vozidla pravý okraj vozovky nebo bychom brzdili nemuselo dojít ke střetu vozidel. Já jsem jel rychlostí do 20 km/h a protijedoucí řidič 10 km/h. omezení značkou na 20km/h. Protijedoucí řidič je taktéž vinný z par. 16 zákona č. 361/2000 a ukládá se podle ustanovení par. 22 odst. 8 sankce. Z mé strany jsem měl zastíněný výhled na vozovku za křižovatkou. Nadále se cítím nevinný, Dá se s tím něco dělat? Dále se chci zeptat, jak to řeší pojišťovny, když jsou vinni oba účastníci nehody.Děkuji.

Odpověď

Vemte si advokáta a odvolejte se. Pojišťovna to bude řešit asi 50/50.

7.6.2008 8:18

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist