Potřebovali bychom poradit s následujícím problémem

Dobrý den,potřebovali bychom poradit s následujícím problémem – jak správně postupovat při reklamaci opravi v autorizovaném servisu: Dne 17. 8. 2009 jsme po předchozí telefonické dohodě předali manželův vůz W124 servisu Praha 5 Stodůlky s objednávkou výměny střešního okna. Společně s vozem byly předány i některé potřebné ND (originál MB) včetně nalakovaného střešního okna. Objednávka nám byla potvrzena s předběžnou kalkulací 10.000,– Kč. U autorizovaného servisu jsme předpokládali 100% znalost vozu a naprostou profesionalitu.Nepřestali jsme však vycházet z údivu, když nás servisní technik neustále kontaktoval s dotazy na které by měl znát odpověď především autorizovaný servis a dále když nacházeli na našem voze i bez naší pomoci mnoho nedostatků, které naprosto nesouvisely s výměnou střešního okna. Ve čtvrtek nám servisní technik sdělil, že dodané nalakované střešní okno nelze namontovat z důvodu "silného" nánosu laku. Navrhl nám tedy, že nalakují střešní okno, které bylo ve voze doposud, ale samozřejmě dojde k navýšení ceny cca na 20.000,– Kč. Manžel bohužel otráven průběhem celé opravy tuto novou skutečnost odsouhlasil a předpokládal, že bude tedy zakázka k naší spokojenosti dokončena i přes navýšení ceny a značný časový posun dokončení zakázky.V pátek 21. 8. 2009 manžela kontaktoval servisní technik se sdělením, že je auto hotovo a připraveno k převzetí. Manžel se ještě svým dotazem ujišťoval, zda je oprava provedena bez chybně. Odpověď zněla "samozřejmě". Mě se ovšem celý průběh opravy nezdál zcela korektní, a tak jsem telefonicky kontaktovala vedoucího servisu – ten mi na mou stížnost sdělil následující: "Pokud máte v nás takovou nedůvěru, mohu Vám jen doporučit, abyste se obraceli na jiný servis". Toto mě naprosto jako zákazníka šokovalo. Nicméně v pondělí jsem si vůz ve Stodůlkách převzala s tím, že mi servisní technik sdělil, že je střešní okno tkz. škráblé. Vysvětlil mi, že když dali auto do myčky, tak nebyl ještě zaschlý lak. Vůz jsem si převzala, jelikož jej manžel nutně potřebuje k výkonu svého povolání s tím, že manželovi tuto skutečnost sdělím a že to budeme následně řešit. Manžel ihned kontaktoval servisního technika s tím, že záležitost budou dále řešit. Další setrvání jeho vozu v servisu by mu znemožnilo výkon jeho práce. Po manželově vizuální kontrole jsme zjistili, že nejen, že je nalakované střešní okno škráblé, ale dále, že střešní okno nedoléhá 100%.Prosím Vás o radu, jak dále při této reklamaci postupovat.DěkujiAndrea Konvalinková

Odpověď

Reklamujte provedení opravy a trvejte na odstranění vad provedené opravy.

31.8.2009 9:37

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist