Postup jednání v autoservisu

Dobrý den pane doktore Berane, omlouvám se ,že se ozývám až nyní. K mému dotazu z29.7.2013 18:41. Auto je ojeté r.v. 2008 Suzuki GV 1.9 DDIs koupené nové u prodejce Cano – Car Brno, kde požaduji provedení opravy. Autoservis řeší opravy stylem pokus omyl a tvrdí, že postupují dle manuálu importéra s žádným výsledkem. Pokaždé tvrdí, že se musí vyměnit nějaká součástka po jejíž výměně závada zůstává. (PDF filtr cena s montáží 85 000 Kč) Děkuji za odpověď přeji hezký den Kuja Břetislav

Odpověď

Servis má právo pouze na ty náklady, které účelně vynaložil. Pokud to "neumí" a zcela naslepo a neúčelně hledají a zkoušejí, tak na takové náklady nárok nemají. Samozřejmě najít tu hranici není vždy snadné a celé je to o tom, jestli by se standardními znalostmi o daném vozidlu měl postup vypadat takto nebo ne.

Pokud by ta závada odstraněna nebyla, reklamoval bych tu opravu tak dlouho, dokud by ji neodstranili + samozřejmě náklady na zbytečně odstraněnou součástku požadoval zpět.

11.9.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist