pojistné plnění

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak je to s pojistným plněním z povinného ručení.Měl jsem nehodu, jiný řidič (klient pojišťovny Slavia) do mě na benzínové stanici nacouval a poškodil mi pravý světlomet, kapotu a nárazník včetně ostřiků – jde mi o to ,že jsem poškozený a nehoda se stala 7.10. a do servisu mě vezmou až 13.11., paní v pojišťovně mi řekla, že nemám právo na náhradní vozidlo, jen na dobu opravy v servisu, prý i kdyby bylo vozidlo nepojízdné stejně by mi nezaplatili náhradní vůz, opravdu je to pravda? na co teda je to povinné ručení, já jsem žil v domnění,že když mi někdo poškodí vůz,který využívám každý den,musí zabezpečit plnohodnotnou náhradu..vůz mám půl roku starý a ted musím jezdit měsíc s poškozeným vozem,který podle mě nesplňuje technickou způsobilost (pravé světlo svítí hodně dolů a nárazník je vyhozen z držáku, takže by to mohla policie vyhodnotit jako ostré hrany) a druhá věc je ,že servis po mě chce po opravě vozu nejdříve zaplatit zálohu a až pak mi vydá vůz nebo když nezaplatím vůz tam bude stát, dokud jim nezaplatí pojišťovna (prý krytí od Slavie trvá až měsíc). Je prosím toto běžná praxe ? Děkuji

Odpověď

15.10.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist