Neschopnost servisu

Dobrý den, v prosinci jsem zakoupil vůz, který měl najeto 50 km. Byl veden jako předváděcí vůz, ve kterém však údajně nikdo nejel. Pouze prý přejeli z jednoho města do druhého. Po ujetí cca 4t km jsem zjistil, že vůz při prudším brzdění výrazně táhne do strany. Ve značkovém servisu, který patří k prodejně, mi auto bezplatně prohlédli (již třikrát) s tím, že tam žádná závada není a vůz je v perfektním stavu. Prosím o radu, jak mohu postupovat, jelikož nechci jet do jiného,neznačkového servisu a platit za případnou opravu, neboť je vůz v záruce a jsem si naprosto jist, že závadu jsem nezpůsobil já. Moc Vám děkuji za radu. Petr Hora

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-1-cast-nove-auto/15190

5.2.2014 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist