Mám dotaz .jsem vlastníkem vozu audi

dobrý den,mám dotaz .Jsem vlastníkem vozu audi s6 2.2turbo.mám jej přestavěné na lpg provoz.zabývám se s myšlenkou jej trochu pozvednout výkonově.jsem nerozhodnut,jekou cestou jít.první mne napadá cesta vyndat katalyzátor,dát tam laděný výfuk,a nebo druhá věc,jít cestou čip tunnigu.z inzerátů na s6 vím,že se tu a tam objeví na prodej již očipovaná na 199 kw,takže to asi není technický problém,ale nevím,co na to životnost motoru,a hlavně,co na to plynové plnění.směšovač mám 200kw,tam by asi problém nebyl,asi by se musely vyměnit vstřiky.problém se mi jeví v tom,že mi plynaři říkají,že mužou naplnit maximálně 40kw na válec,což při mých 5 válcích by snad také šlo. moje otázka zní,jestli s tím máte nějaké zkušenosti,zda třeba je vám známo,kdo s tím to má nějaké zkušenosti,či jestli byste mi to "povolili" či spíše nedoporučili,nebo dokonce třeba výslovně zakázali…nechám si poradit od odborníků,abych něco svojí neuváženosti nezpůsobil.prosím vás tím to o radu.ještě by případně zajímala otázka jen toho plynového provozu,bez ohledu na čiptunning.jesti byste dávali ten speciální olej od mogulu pro auta na plyn,či bych měl raději zústat u plné syntetiky?ten olej pro plyn je myslím jen minerální,což by byl skok o dvě třídy dolů…existuje nějaká přísada,co by se dala do oleje,která by motor či sedla ventilů ochránila před plynovým provozem?či je motor 2.2 z s6 dstatečně odolný? předem děkuji,jestli mi alespon na některé mé otázky odpovíte. s pozdravem kutheil

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist