Dobrý den už nevíme kudy kam

Dobrý den už nevíme kudy kam tak se obracíme na Vás o prosbu o pomoc. Moji rodiče v březnu 08 koupili ojeté auto Fiat Punto rok výroby 2000 u Jony Caru v Teplicích. Zaplatili v hotovosti 100 000 všechno proběhlo v pořádku. S autem se jezdilo 1-2měsíce kdy se začali objevovat poruchy (svítící kontrolka na palubce, vynechávání válce na motoru) Od května je auto v servisu přes Jony car se kterým má tento autobazar smlouvu a my jako zákazníci bysme měly mít slevu. Po několika urgováních a telefonech + náštěvách auto stále není hotové nikdo neví co je na něm za závady. V Servisu auto stojí na dvorku opravář s námi jednal arogantně že na něm dělá tak hodinku denně. Po dnešním telefonátu 28.7.08 s majitelem Jony Caru panem Chroustem (který mě slušně poslal někam) nevíme stále nic. Bylo mi řečeno že dneska v servisu na autě začnou dělat a on jako majitel o tom nic neví a máme jednat s vedoucím (se kterým jsme celou dobu jednali ale on nic nevyřídil) po upozornění že začneme celou kauzu řešit právní cestou mi bylo řečeno at si auto teda odvezeme. Už jsme z celé věci zoufalý a nevíme co máme dělat. Prosím pomozte

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

7.8.2008 2:35

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist