Chtěla jsem se zepta na postup

Dobrý den, chtěla jsem se zepta na postup při reklamaci ojetého vozu. Před měsícem jsem koupila vůz z autosalonu, kde byl vzat na protiúčet, byla mi na něj vystavena faktura, žádnou písemnou smlouvu o stavu vozu apod nemám. Při kontaktu majitele byla jeho reakce výsměch a absolutní odmítnutí přijetí reklamace, předběžně jsem se informovala u znalce a bylo mi řečeno, že se jedná jednoznačně o skrytou vadu, která už tam byla v době prodeje. Jak mám tedy postupovat, podat trestné oznámení na policii, jako podvodný prodej, nebo jak mám donutit majitela aby přijal vůz k reklamaci, děkuji za informace.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

24.3.2012 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist