Autoservis – zdržování

Dobrý den,

píši za známého, ale budu psát v první osobě.

Chtěl jsem se zeptat co mohu dělat v této situaci.

Pokazilo se mi auto (nešlo nastartovat). Odtáhl jsem jej po domluvě se servisem k nim.

Emailem jsem jim napsal co chci opravit (před odtahem jsem měl auto na diagnostice,proto jsem věděl co chci vyměnit). Potvrdili mi to a napsali přibližnou kalkulaci ceny (cca 8000,- Kč).

Poté mi volali, že je potřeba tam vyměnit X dalších věcí a že potřebují zálohu (20 000) a že by cena neměla překročit 30 000.

Poslali mi e-mail se seznamem nakoupených dílů + práce za necelých 40 000, přestože dohoda bylo do 30 tisíc.

Auto je v servise už druhý měsíc, podle všeho není opravené, podle sekretářky je technik, který auto spravoval o berlích (na marodce), což už docela smrdí.

Chtěl jsem se zeptat, oni musí dodat faktury k náhradním dílům ?

Co když si auto budu chtít odvézt aniž bych jim doplatil zbytek ? Je to možné ?

Co mám v takové situaci dělat ?

Děkuji

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/17972

14.2.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist