autoweb.cz > Autoporadna > Právní poradna > Autoservis – zdržování
Autoservis – zdržování
Dobrý den,
píši za známého, ale budu psát v první osobě.
Chtěl jsem se zeptat co mohu dělat v této situaci.
Pokazilo se mi auto (nešlo nastartovat). Odtáhl jsem jej po domluvě se servisem k nim.
Emailem jsem jim napsal co chci opravit (před odtahem jsem měl auto na diagnostice,proto jsem věděl co chci vyměnit). Potvrdili mi to a napsali přibližnou kalkulaci ceny (cca 8000,- Kč).
Poté mi volali, že je potřeba tam vyměnit X dalších věcí a že potřebují zálohu (20 000) a že by cena neměla překročit 30 000.
Poslali mi e-mail se seznamem nakoupených dílů + práce za necelých 40 000, přestože dohoda bylo do 30 tisíc.
Auto je v servise už druhý měsíc, podle všeho není opravené, podle sekretářky je technik, který auto spravoval o berlích (na marodce), což už docela smrdí.
Chtěl jsem se zeptat, oni musí dodat faktury k náhradním dílům ?
Co když si auto budu chtít odvézt aniž bych jim doplatil zbytek ? Je to možné ?
Co mám v takové situaci dělat ?
Děkuji
Odpověď
Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.
http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/17972