29.8.2006 jsem uzavřel smlouvu s leasingovou

29.8.2006 jsem uzavřel smlouvu s leasingovou společností na koupi nového auta. Záruka prodejce byla tři roky. V květnu 2009 se objevilo chybové hlášení na počítači auta (vadný katalyzátor). Telefonicky jsem to nahlásil prodejci. Dohodli jsme se na opravě během mé dovolené a auto jsem předal k opravě 21.08.2009. Po dovolené jsem auto vyzvedl, závada byla údajně opravena. Po několika dnech se to samé chybové hlášení objevilo znova. Dohodl jsem se s prodejcem na další opravě. Při opravě mi bylo sděleno, že se to optavit nedá a musí objednat nový díl a auto mi vrátili. Mezitím mi skončil lesing, auto bylo převedeno do mého vlastnictví. Po obdržení náhradního dílu mě prodejce (jedná se o stále stejnou firmu prodejce i značkový servis) zavolal a já jsem zajel do servisu a auto tam nechal. Za 5 hodin mi volali, že díl je špatný a že musí objednat nový. Auto mi vrátili. Další den mi zavolali, že nový díl budou objednávat, ale že stojí 25000 Kč (jedná se o katalyzátor) a musím si ho zaplatit, což jsem odmítl, protože se závada opakuje a začala ještě když bylo auto v záruce. Protože autorizovaný servis mám 50 km od bydliště a jsem velmi pracovně vytížený, nemám čas každý den jezdit do servisu a tam prosedět celý den.Jak mám postupovat vůči prodejci? Chci uplatnit záruční opravu katalyzátoru.

Odpověď

Po převodu vozidla z leasingovky na Vás záruka, pokud v jejich podmínkách není uvedeno jinak, zanikla, protože záruka není převoditelná.

7.11.2009 3:52

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist