-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Je vidět že u nás málo známá Mazda je na tom lépe než Toyota a Nissan. Jen škoda že u nás se jí nedaří víc.
tot otazka.. chtelo by to vztahnout k velikosti (popr. jinymu uakzateli) automobilky, aby bylo opravdu videt, jak velka a vyznamna je ztrata pro jednotlivouautomobilku 🙂 z absolutnich cisel neni nic zrejmy 🙂
Od kdy je mazda velký japonský výrobce aut? S obratem 34 miliard USD je 6-krát menší než Toyota (203 mld USD) a téměž 3-krát menší než Nissan (90 mld USD) (data pro předkrizový rok 2007). Mazda je po Fuji Heavy Industries (Subaru, 15 mld UDS) druhým nejmenším japonským výrobcem automobilů. Na procenta je na tom Mazda podobně jako Nissan. Toyota na tom je nejhůř.