autoweb.cz > Porsche > Porsche 911 > Porsche 911: Pádlování ve velkém
Porsche 911: Pádlování ve velkém
Tlačítka řazení, montovaná do všech vozů Porsche s dvouspojkovou převodovkou PDK, proklely tisíce řidičů. Autmobilka proto vloni po výměně vedení nesměle nabídla novým zákazníkům alternativu ve formě klasických pádel, samozřejmě za příplatek. Zájem o novinku byl tak veliký, že se ve Stuttgartu rozhodli nabídnout ji k dodatečné přestavbě také majitelům dříve vyrobených aut. Řidiči starších 911, Caymanů, Boxsterů i Panamer si nyní mohou nechat vyměnit celý svůj nenáviděný volant za nový, tříramenný s kovovými pádly. Zaplatí za něj 940 eur, tedy asi dvacet čtyři tisíc korun. Volant je kompletně převzatý z faceliftované 911 Turbo.
Zájemcům ochotným utratit větší sumu nyní Porsche Tequipment prodá také sadu devatenáctipalcových kol v retro designu. Jde o ta samá, která zdobila 250 kusů omezené série 911 Sports Classic. Jejich tvary i barevné provedení odkazují na klasický design kol Porsche, používaných od roku 1966 až do osmdesátých let. Cena činí nezanedbatelných 5569 eur (143 000 Kč).
Jen o málo levněji, za 4522 eur (116 000 Kč) bez montáže dostanou majitelé kupé verzí 911 takzvaný Aerokit Cup. Ten sestává z nového předního nárazníku a křídla, inspirovaných stejnými díly na závodních vozech Porsche Supercup. Celý paket prošel optimalizací v aerodynamickém tunelu. Majitelé kabrioletů a modelů Targa nemusí zoufat, pro ně bude mít dealer přichystaný alespoň nový přední nárazník Sport Design za 2160 eur (55 000 Kč).
autoweb.cz